Dashni - Kuri le xo Bayi (bättre kvalité)

Datum 2009-08-09 Klockslag 21:37:21
Här är en bättre version av Dashni-videon där musiken ligger rätt.
För dom som är intresserade så är det jag som står i "snygghörnet"
0.21
&
2.49

Annars skuttar jag runt i mina rosa leopard trikåer och svart luva... ;)



Alltså jag är verkligen helt förstörd! Går runt som en zombie och vet varken ut eller in... känner jag vill vara lite mer närvarande om jag ska redogöra för er om helgen, så det får bli imorn. Men då lovar jag också att jag lägger upp allt imorn! =)

Om man kanske skulle ta och lägga sig i sängen lite....... zzzzzzzz........

Kommentarer
Postat av: Jacob

hehe lol...



Älskar tunneln haha =)



puss

2009-08-10 @ 00:15:00
Postat av: A M M E

du och ida var skit snygga och de bästa dansarna ju! haha, ses snart!



2009-08-10 @ 16:24:01
URL: http://ammess.blogg.se/
Postat av: Celina

Sv Jacob; Haha, tunneln äger!! ;) Fast jag måste nog säga att ditt brat-flirtande i eftertexten äger lite mer... ;)

Puss!

2009-08-11 @ 00:26:14
URL: http://schlaijna.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0