Solig påskdag

Datum 2009-04-11 Klockslag 18:25:51
Sätt igång klippet och ha som bakgrundstheme till mitt lilla vår-inlägg! ;)



Jag verkligen fullkomligt älskar när det är sånt här magiskt vårväder (som resten av alla andra svenskar). Man blir så där töntigt lycklig över ingenting och bara går runt som att tiden står stilla. Vi svenskar är ju faktiskt lite roliga vi.. så fort solen kommer fram på våren så är det som att allt verkligen bara stannar upp. Vi ställer oss och njuter som spinnande katter i solen och fräser till om någon skulle få för sig att störa oss mitt i den heliga stunden. Jag undrar om det verkligen finns något annat folkslag som uppskattar solen på samma sätt som vi... ;)

Jag har iaf varit precis så här idag. Bara njutit... Vaknade upp hos min älskling men bestämde mig sen för att passa på och ta en sväng hem mot min lilla ö när babe jobbade. På vägen mot pendeln var jag faktiskt tvungen att ta av mig min jacka, dvs årerts första jackfria dag! =)

Väl hemma tog jag mig ett allvarligt samtal med Boogie och frågade om han kanske skulle vara intresserad av att ta en liten promenad. Det ville han rätt så bestämt. Mamma ville också haka på, så vi fick vänta in henne medans hon bytte om...



Boogie väntar... och väntar lite till... och är rätt så varm...



Till slut kom vi iväg!



Här är vi ute på Islinge och där ser ni lite av mamma-matte och Boogie-woogie.



Inte helt fel att bo på Lidingö.. ;)



Lill-matte njuter av solen medan mamma-matte pillar bort skräp på Booooog..



Obligatoriska vilotunneln.. Det är inte lätt att ha päls ibland.. Sen är det bara att skutta vidare!



Väl hemma ville Boogie svalka av sig på trappan, medan lill-matte passade på att njuta lite mer av solen.
Vet inte om ni ser det, men termometern står på 26 grader där jag satt.. Heaven! ;)



Inte så konstigt att man blir trött..! Sen fick lill-matte fick sitt påskägg! =) Efter det blev det påskmiddag!

Och bara för att det är påsk har mina snälla päron lånat ut bilen till mig så att jag kan åka tillbaka till min älskade älschkling och påskgosa heeeeela kvällen! =)

Glad Påsk på er!!



(Ida från inspelningen, har norpat kortet från Nat..)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

härligt inlägg så att! ^^ får låna så mycket kort du vill, har lånat av dig med så :) ha en fortsatt bra dag PUSSS

2009-04-11 @ 18:40:00
URL: http://nathalicious.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0