Skor skor skooooooor!!

Datum 2009-04-17 Klockslag 21:52:57
YES!! Jag fick hem min skor från Asos idag (replacement för dom andra skorna som var för små) och DOM - ÄR - SÅ - SNYGGA!!!! Jag döööööööööör!! Vilket också då betyder att jag kan ha dom imorn på Rockweekend! =D Happy happy meee!

Igår var det torsdag (om det var så att någon kanske råkade missa det) = Intensivdag... Först skola 10-13.30 som vanligt, sen sång i 1,5 timmar och sen undervisning på Ackis 17-20.. Man är ju minst sagt trött i kroppen där runt åtta-snåret... men igår var jag ändå lite piggare än vanligt för på centralen mötte jag upp min käre karl och så skuttade vi hem till mig! Senare på kvällen blev det JACUZZI-TIME!! =D


(Bild lånad härifrån)

Så här mysigt hade vi det igårkväll! Det sjuka är att vår familj faktiskt vann jacuzzi spa't för typ ett år sen... magiskt...! ;)



Vad har hänt idag då... hm.. skola som vanligt, idag: modernt och balett. Direkt efter skolan sen drog jag, Kräft-Linnéa, Superwoman-Carro och Banan-Veronica från klassen till regissör-Mickes studio och kollade på Johans video. Vi skrattade så att vi fick kramp i magen! Videon är så sjukt rolig! Verkligen längtar tills att den släpps. Både Johan och dom på skivbolaget hade tydligen älskat den så antingen kommer den på tisdag eller fredag nästa vecka. Håll ögnonen öppna! ;)

Nu på eftermiddagen/kvällen har jag tagit en promenad med Boogie, undervisat Minivibe och Feminine Vibe, ätit sushi och lekt med med Boogie.. Känns som en helt okej dag. =) Saknar min babe bara som måste vara hemma och jobba... men imorn blir det PARTY!!

Tänkte ta och kolla ut kläderna till imorn och kolla typ sju gånger till på Johan Palms video... ;) ta-taaa så länge!



Boogie idag på promenixen! =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALDRA SENASTE skvallret :)

Den är bland dom största skvaller bloggar på blogg.se!!

2009-04-18 @ 21:37:09

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0