Rockweekend i helgen!!

Datum 2009-04-15 Klockslag 21:19:20
Helluuu!

Idag var jag i skolan för första gången på två veckor. Knät mår ju inte riktigt hundra, men jag tycker ändå att det bättre än vad jag förväntat mig! Hade först modernt med Kerstin (var för övrigt på hennes klass för fem månader sen som jag gjorde illa mig) och efter det balett med Hanna. Det var faktiskt riktigt skönt att komma igång igen. Känns som att man säckat ihop sig lite under lovet med påskgodis och allt vad det innebär. Nä, nu är det en ny Schlaijna på ingång och jag ska äta bra, dansa bra och sova bra (har dock varit väldigt dåligt på den fronten på sistone... men det är aldrig för sent att ändra på sig!).

En sak som jag också tänkt försöka få in i mitt späckade schema är att gå fler promenader med Boogie.

  • Ett - för att få lite mer quality-time med honom eftersom jag inte är hemma så ofta.
  • Två - för att få i mig ordentligt med frisk luft! Sitter ju oftast bara fast i danssalar med syre som knappt skulle räckt till en kanariefågel och nu när det börjar bli så fint väder så vill jag verkligen ta vara på det.

Så det så..!

Därför blev det också en promenix nu efter middagen och då såg det ut så hääääär....



Här är vi uppe på broberget och jag ser lite halvmör ut eftersom jag precis tagit en "powernap" på 2,5 timma...

När jag sen kom hem satte jag mig i bilen och drog in en snabbis på Superstore. Med mig hem hade jag det här:



Kesella vanilj, frysta hallon, digestive kex och "Glaze". Tror inte att jag läst den förut, men jag misstänker att det har nåt med mode och kändisar att göra... ;)


Till efterrätt blev det alltså uppkokade hallon, vaniljkesella och smulade digestivekex ovanpå. MUMS!!



Fick också nyss reda på att söta snälla Jimmy i H.E.A.T. har fixat biljetter till mig och Christian så att vi kan gå på Rockweekend nu på lördag i Väsby!! Både H.E.A.T. och Tension Grace (våra boybands) ska vara med och spela vilket nog kommer innebära en hel del EFTERFEST!! ;) Längtar sjukt mycket! Jag har till och med försökt boka om en audition som jag egentligen skulle på dagen efter, men det känns som att kan jag komma dagen efter-dagen efter, så skulle ju det inte sitta helt fel... Man vill ju kunna köra på hederlig äkta ROCKENROLL liksom...! ;)

Har redan börjat fundera på lite outfits... ;) Skulle gärna vilja ha min nya kjol från Nelly och så ber jag till Gud att mina skor från Asos hinner komma tills dess!

Nice Skirt SEK 379, Rare Fashion - NELLY.COM


Kommentarer
Postat av: Linda Frisk

Svar; Okej, men det gav ett bra resultat i alla fall:)

Ha en fortsatt underbar kväll:)

2009-04-15 @ 21:48:28
URL: http://lindafrisk.blogg.se/
Postat av: Leia

Skönt att vara ledig =)



Har haft en bra kväll tack, du med hoppas jag?

Kram

2009-04-15 @ 22:01:23
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: natasha

skönt&höra ju ! :)

född med talang är du

2009-04-15 @ 22:36:19
URL: http://latimbella.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: jo :P ja men då håller jag utkik :D

2009-04-16 @ 00:57:49
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: cathie

Gud vad snygga skor/kjol!! :)

Vad duktig du är på att dansa, såg videon längre ned, skirbra :D

2009-04-16 @ 09:53:01
URL: http://cathie.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0