Oops...

Datum 2009-04-27 Klockslag 23:27:34
Råkade bli några dagar utan bloggande där... men men, ibland har man ju bara helt enkelt inte tid så därför tänkte jag nu berätta lite om vad jag pysslat med de senaste dagarna. =)

I fredags hade vi megamarathonrep inför Tjemässan. Det var kaos, men ändå kontrollerat kaos... På lördagen var det showtime! Jag hämtade upp mina två små assistenter halv ett och drog iväg till Elverket. Tanken var att jag skulle hålla min första workshop kl. 13, så jag tänkte att dörren skulle öppnas en halvtimma/timma innan... men icke... Kl. 13 sharp öppnas dörren till den milslånga kön utanför. Lycka till att sätta igång och dansa då! ;) Men det gjorde inget. Kändes dumt att springa runt och dra in folk i "dansverkstaden" när de precis sattt foten innaför dörren. Om jag ska vara ärlig så hade nog iaf inte jag velat dra iväg och dansa det första jag gjorde på en mässa, så jag lät dom vara... ;)

Mässan var för övrigt jättefin! Väldigt påkostad och verkligen otroligt snyggt dekorerad överallt! De sista tio minuterna på min första "workshop" tog vi tillfället i akt och värmde upp inför showen. 14.30 var det sen dags att stå på scen och mina små Vibare tog över lokalen totalt! Dom Ä-G-D-E helt enkelt! Är superstolt över mina proffsiga dansare som kör vad som än händet på scen eller runt omkring. Honnör till er! ;)

Senare körde vi en till workshop kl. 15 och en kl. 17 och vi skrapade faktiskt ihop lite folk till slut. Sammanfattningsvis skulle jag nog säga att det var en väldigt lyckad och rolig arbetsdag! =)


(Feminine Vibe & Minivibe HT-08)


Efteråt drog jag hem och piffade till mig lite inför min dejt med Christian på kvällen. Vi är nämligen sånna som anser att man inte ska sluta dejta bara för att man varit tillsammans i några år. Olyckligtvis tog det mig nästan TVÅ TIMMAR att ta mig dit eftersom jag hade töntig jäkla otur vid varenda förbindelse hela vägen ut... liksom NÄR har jag fått stå och vänta på bussen i Lidingö Centrum i 20 minuter?? Händer verkligen aldrig! Plus att jag kom fram till centralen två minuter innan pendeln gick (självklart går nästa efter 30 minuter)... suck... Men men, bättre sent än aldrig! ;) Vi hade iaf en otroligt mysig kväll!

På söndagen tog vi oss en välförtjänt sovmorgon och en riktigt lyxig frukost. Christian hade helt magiskt fått en ledig söndag så vi tog en långpromenad i solen och myste hela kvällen. Önskar att alla söndagar kunde se ut så!

Idag har jag varit i skolan och haft modernt med Kerstin och street med Carro Ahlf. Imorn blir det jazz med Therese och balett med underbara Hanna.



Tänkte att jag skulle visa en till liten grej som låg i det inte alltför lilla paketet jag fick häromdagen...



Not too bad eyy! ;)

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0