Mothaf***ing rollercoaster!

Datum 2009-04-14 Klockslag 23:38:16
Vissa dagar undrar man ju om man är riktigt frisk...? Typ som denna dag. Mitt humör har svängt som årets värsta bergochdalbana! Vad hände liksom? Tror att humöret har lagt sig i nåt konstigt mittemellan läge just nu... är varken überglad eller särskilt nere. Bara är.. typ.. orka bry sig.. liksom..

Jag har kommit fram till att jag är jäääääätte skoltrött! Vill bara att terminen ska ta slut.. och det gör ju inte saken bättre att jag har ont i tha mothaf***ing knee! Jag vill göra fler dans/koreografi-gig/jobb!! Har fått blodad tand nu efter inspelningen förra veckan! Har iaf ett gig inbokat med Tobbe den 9:e maj i Globen plus hela juli på Grönan... men jag vill köra igång nuuuueee!!

Här är förresten min och Idas auditionvideo.. hehe.. tänkte att what the hell.. Ida har ändå lagt upp de för allmän beskådning på fejjan.. ;) Enjoy eller nåt..!



Blä, känner mig jätteflummig! Och ont i halsen har jag också... kanske kan bero på att jag sov mindre än fem timmar i natt och var onormalt j-vla orolig och nervös de få timmar jag väl "sov"...

Ingen som råkar vara hypnotisör??

Kommentarer
Postat av: natasha

gud.. skönt&höra ! :)

ja min dag har varit toppen, hoppas din dag också har varit det !



jätte fin koreografi förresten ! :)

skötomdig<3

2009-04-15 @ 00:03:08
URL: http://latimbella.blogg.se/
Postat av: Junior

me like, nice work ladies!

2009-04-15 @ 00:16:43
URL: http://themannequin.blogg.se/
Postat av: Linda

snyggt ni dansade:) Ha en fortsatt trevlig dag:)

Postat av: Leia

Tack!

Dagen har varit bra, dindå?

Kramis

2009-04-15 @ 14:47:57
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: men kostar det inte mkt tull och frakt ?

2009-04-15 @ 19:08:02
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0