Min första koreograferade musikvideo är numera out in the open!! =D

Datum 2009-04-30 Klockslag 23:53:06

Wihuuuuu!!!!! Kolla in det HÄR! (glöm inte att läsa kommentarerna!)

Jag är så stolt att jag snart spricker! Min första koreograferade musikvideo och den har fått grym respons! =D



(regissör-Micke och Johan när vi försökte spela in på Drottningg.)






Okej, nu är det så här att det är faktiskt en hel del personer som läser min lilla blogg, tid att börja kommentera!! Jag vill höra vad ni tycker! =D

Kommentarer
Postat av: Mamma Bult

Gillar den verkligen och allra mest gillar jag kycklingen (eller är det en tupp?). Jag är ju ingen fan av Johan Palm direkt men den här låten gör han bra och videon är riktigt rolig. Grattis Celina, det gjorde du bra.

Kram :-)

2009-05-01 @ 00:06:26
Postat av: Blerta

wowwww coolt :) den var jättebra juh, videon alltså :) u go girl

2009-05-01 @ 00:40:28
URL: http://blirtblert.blogg.se/
Postat av: MiNi

Wooow, min danslärare har koreograferat en musikvideo!! Jag tycker videon är bra, kul med en sån flippad idé =)

2009-05-01 @ 01:10:13
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha, asbra Celina! Så kul att veta att det är Ida som spriner omkring i kycklingdräkt... =P

Ses på måndag, kram!

2009-05-01 @ 07:21:45
Postat av: Anonym

mycket bra jobb du har lagt ner på videon , du borde få koregrafera flera videos, du är ju as bra

2009-05-01 @ 09:06:44
Postat av: Jennifer

Du var grymt duktig, duktiga dansare också som kan dansa i de där dräkterna. :-)

2009-05-01 @ 09:30:57
Postat av: Tomas

Lätt MTV-priset för bästa musikvideo vid grammisgalan 2010! Jonas Åkerlund släng dig i väggen :)

2009-05-01 @ 11:17:12
Postat av: Jejk

FY FAN VA DUKTIG DU ÄR CELINA! Är stolt över att en gång ha haft dig som danslärare!:)

2009-05-01 @ 11:50:37
URL: http://shacklinn.blogg.se/
Postat av: Marilyn (Jennifer Perssons vän)

TACK TACK TACK!!! för att jag och Jennifer fick vara med i videon.. det var suuper roligt!

Du hade en suverän korefrafi!

tack för allt återigen och hoppas du kommer ut med fler :) kram kram

2009-05-01 @ 21:05:29
URL: http://melss.blogg.se/
Postat av: amandafilm

Tycker videon blev kanon bra, gillar bullen och när alla de utkläda dansar i mitten. :)

2009-05-01 @ 22:56:57
URL: http://amandafilm.blogg.se/
Postat av: Eva

Vilken rolig video, hade inte sett den innan. :D

Verkligen kul att du varit med att göra den!



Om du känner för att börja med cheerleading så är du välkommen till oss i Östersund. Hehe. ;)



Mitt knä känns bättre och bättre, men det går inte så snabbt som jag skulle vilja. Men så länge det går framåt så håller jag mig positiv. :)

2009-09-12 @ 00:06:43
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie
Postat av: Celine

Videon är superBÄST!!!(johan palm me´XD)

2009-11-30 @ 16:31:32
URL: http://pussmunnen.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0