Sneek-peek på Johan Palms musikvideo..!

Datum 2009-04-14 Klockslag 15:56:52
Halloj!

Kom precis hem efter mitt lilla äventyr i stan. Först åkte jag till Sofiahemmet för att magnetröntgas och efter det åkte jag hem till regissören Micke för att kolla på musikvideon med Johan Palm. Det blev så himla rolig!! Tror verkligen att det kommer bli en sån som folk lägger märke till och vill kolla på fler gånger! Jag tror också att den blev godkänd av Sony idag så den släpps väl nu i dagarna då kanske. Hihi! Hoppas ni gillar den lika mycket som jag! ;)



Micke hade även lite andra hemliga grejer på gång till mig så vi får se vad som dyker upp..! =)


Efter det tog jag en liten snabbis i stan. Var ute efter två stycken bas toppar (en svart och en vit) så det blev en sväng förbi Gina. Hitta två perfekta toppar och tog dom båda i storlek L så fick man det lite snyggt oversize också!





Nu ska jag iväg och jobba lite och sen så har jag två klasser i Torsvik.

Tingeling så länge! ;)

Kommentarer
Postat av: Leia

Fin header =)

2009-04-14 @ 23:30:37
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0