Johan Palm hela daaaagen!

Datum 2009-04-09 Klockslag 00:54:46
Ååååh vilken underbar dag!! Allt har gått helt perfekt!! Perfekta dansare, perfekt dans, perfekt folk runt omkring, perfekta tagningar, perfekt väder, perfekt ALLT!! Hade inte kunnat önska mig något mer!

Ännu en gång, TACK till mina supertjejer för er underbara insats igår, men framför allt idag! Ni är BÄST!! =D

Slänger upp några bilder från mobilkameran.. fler bilder kommer, men jag är för trött att börja mecka med den andra kameran nu.. där finns en hel del flummiga bilder så håll er uppdaterade! Det här vill ni inte missa!! ;)



Där satt jag större delen av dagen och skrek (av kärlek förstås!) till mina dansare, skådisarna och Johan när de skulle springa till höger och vänster och in och ut och fram eller bak o.s.v. o.s.v.... Very funny! =D



1. Testar ljus på Johan
2. Sneel-peek på hur videon börjar...
3."Emma-Lee"


Nä, nu måste koreografen sova! ;)
Natti natt!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0