I did it again....

Datum 2009-04-05 Klockslag 20:19:50
Ibland undrar jag om jag faktiskt har ett shoppaholicproblem... för större delen av månaden köper jag ingenting och sen helt plötsligt på några dagar kan jag shoppa upp nästan hela lönen (eller ja, långt ifrån hela men vääääldigt mycket iaf!). Men men, man lever ju bara en gång och man ska väl ändå ta och passa på att pynta sig själv när man är ung och fräsch..! ;)

Attack SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COMNice Skirt SEK 379, Rare Fashion - NELLY.COMContrast Pencil Dress SEK 599, Elise Ryan - NELLY.COM

Skor, kjol och klänning från Nelly.se

Kommentarer
Postat av: Eva

Den där kjolen skulle jag också vilja ha, men nu har jag redan shoppat upp hela lönen för denna månad. :P

2009-04-05 @ 22:06:41
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie
Postat av: Ellen

Sv: Tack Celina! Men de är väääldigt jobbiga att gå i vill jag lova ;)

2009-04-06 @ 08:31:03
URL: http://milady.se
Postat av: Eva

Här var det nästan(nästan = nästan att man kunde gått utan strumpbyxor, kjol kan man/jag ha året runt) kjol-varmt idag, men jag var för lat för att kliva ur jeansen. :D

2009-04-08 @ 20:34:54
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0