En kycklingdräkt, Johan Palm och fem miljarder hysteriska fans...

Datum 2009-04-02 Klockslag 13:10:06
All in a day's work... helt jävla galet..!! Fattar inte hur stackarn orkar?! Så jag kan nu bekräfta att hysterin runt denna 17-åring är mer än påtaglig..! Tanken var att vi skulle spelat in på Drottninggatan mitt på dagen.. HA!! Lycka till!! Det gick inte alls!

Vi blev då islängda i diverse taxibilar för att ta oss till nästa inpselningsplats, varpå dessa helt galet hysteriska fans springer efter taxibilarna!

Johan då, jo han är en väldigt go och söt liten 17-åring. Väldigt snäll och rar och har ett litet "förvirrad" uttryck ibland.. ;) Haha, det är verkligen fruktansvärt kul hela grejen hur småtjejer reagerar..! (och vissa statister för övrigt "in denial") När det kommer till en viss "gammal" 23-åring så får jag inte riktigt dom sprittande små känslorna i kroppen och jag får inga urges att ställa mig och hyperventilera/gråta/skrika/vråla/skratta/hoppa/svimma och samtidigt hålla för munnen och vingla av och an... Nope... inte ens lite...

Men eftersom vi förlorade minst fyra timmar bara på att behöva byta "set", så blev alltså inspelningen framflyttad (tänker verkligen inte säga när för då blir det väl hysteri igen). Dock kan det här blivit till min fördel för jag fick ett väldigt roligt "jobberbjudande" (gällandes den här videon då). Hoppas på bekräftelse idag.. =D

Jag tänker inte säga vad jag var utklädd till, men ni som är smarta kanske kan lista ut det ändå... ;)

Enjoy!


Kommentarer
Postat av: MiNi

Knasigt. Kollade precis mailen, har inget nytt i varken inkorgen eller i skräpposten. Kanske tar ett tag för det att komma fram?

2009-04-02 @ 13:34:15
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha, de e tragiskt att tjejer som aldrig träffat honnom gråter för att dom älskar honnom så mycket XD Men underhållande är det iaf! :D

2009-04-02 @ 20:45:37
URL: http://majlins.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0