Tired.. so.. so.. tired....

Datum 2008-09-25 Klockslag 20:34:41
Shit vad jag har hållit på att somna typ hela j-vla dagen idag! Sov alldeles för lite och för dåligt i natt för att det ska kunna backa upp allt jag hållit på med under dagen..!

I morse hade vi balett. Tycker faktiskt att det gick helt okej! Men det var kanske för att vi mest satt och stretchade fötter större delen av tiden, och det är väl kanske ganska så svårt att misslycka med.. ;) Hanna, vår underbara balettlärare sa i alla fall att det går rykten om vår klass på "stan". Bra rykten alltså.. att vi är väldigt duktiga typ.. =D Vet inte om jag vågar ta åt mig av det, men lite kan man väl få glida med..? ;)

Efter det skulle vi haft Therese men hon var fullt upptagen med Lilla Melodifestivalen så det blev Sanna Limell istället och modernt! Fast vi hade uppvärmning i typ en timma och en kvart så det blev inte så mycket tid över till dans, men det lilla vi gjorde verkade bra. Gillar Sannas energi! Hon är väldigt engagerad och uppmuntrar en hela tiden! Bra vibbar!

Så här såg "Firestarter" ut förra veckan. Vi har gjort typ en snutt till efter det här...

(Jag och Madde längst fram, Filippa och Linn bakom och sen tror jag att det är Carro längst bort till höger..)




Sen blev det en snabb sväng hem för att byta och packa nya kläder, för att sen dra vidare mot Danscenter och assa för Dan. Det var kul! Gillar dom klasserna på DC! Sen gick det ju lite bättre den här gången eftersom jag redan gjort koreografin för några veckor sen.. ;)

Å nu sitter jag hos Christian och väntar på att han ska jobba klart med bandet som är här. Sen blir det myskväll!

Här är förresten dansen som vi gjorde med Caroline Ahlf igår (jag och Madde längst fram).



Nu ska jag äta middag!

Kommentarer
Postat av: Linn

Det där kallar jag "work the floor" HAHAHAHAHHAHAHA!!

2008-09-25 @ 22:33:34
URL: http://linnolainen.blogg.se/
Postat av: Anonym

whoooo vilka snöggingar!

2008-09-26 @ 00:01:12

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0