Suuuuuuugigt värre!

Datum 2008-09-23 Klockslag 21:42:59
Alltså förlåt, men den här dagen har verkligen sugit purjo!!! Orkar inte gå in på detaljer (inte för att det finns några eftersom den här dagen knappt innehållit nåt alls) men det har bara varit såååå himla trååååkigt!! Först skola (iofs kul på många sätt.. men just idag var det väldigt väldigt tråkigt på många andra sätt också.. ni som går i min klass förstår nog vad jag menar..!), direkt hem, byta om, jobba med naglar i några timmar och sen direkt hem.. och nu är det typ natt.. Alltså, missförstå mig inte, jag älskar verkligen att gå i skolan och jag tycker att det är väldigt kul att träffa mina kunder. Det är bara det att den här dagen har varit så himla.... jag vet inte... "rutin-ig"?... Aja.. whatever...

Imorn har vi i alla fall jazz med Therese och street med Cherie! =) Sen efter skolan ska jag och Madde hänga lite och jag ska få kika in i hennes nya lägenhet! Kommer förmodligen inte alls bli sugen på att skaffa egen... ;) Sen runt fem ska jag och Ida mötas upp för att ta lite välförtjänt tid på Centralbadet!! Ska bli sååååå sköööönt!!


Efter det blir det kära pendeln mot Väsby, så jag tänkte nog börja packa lite ikväll.. till imorn måste jag ju ha streetkläder, jazzkläder, badkläder och ombyte (dvs vanliga kläder som man typ väldigt sällan använder nu för tiden). Sen till torsdagen måste jag ha jazzkläder, balettkläder och ombyte till Dan's klass på DC. Måste fixa foto på mig själv också så att jag kan få mitt assistentkort nån gång.. hm.. bör också fixas ikväll...


Puss och sånt på er alla glada! =D




Kommentarer
Postat av: Nat

Jaså imorgon? Härligt! Ja jag kanske hänger på. Behöver göra ett solo imorgon och greja lite men vi får se då.

Men VAD är det ni ska göra? :D Vad fick du bekräftat? Du har kanske berättat men isf vill jag höra igen ;)



Och du... Man får ha sugiga dagar... Man bara acceptera det ;p Det är inte alltid roligt att gå i skola även fast man gör det man älskar...

2008-09-23 @ 22:05:54
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: NAVAS

Åh, inte kul att ha sådana dagar =/ men dom kommer ju tyvärr också ibland.

Ny dag imorgon, nya tag =) hoppas ni får det underbart härligt på Centralbadet! Det förtjänar ni verkligen.

Kram på dig, Navas =)

2008-09-23 @ 23:46:13
URL: http://sofianavas.blogg.se/
Postat av: En från centerstage

snygg blogg

2008-10-15 @ 15:51:04

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0