Snabbis!

Datum 2008-09-12 Klockslag 15:24:44
Okej, snabbt genomdrag om senaste dagarna för jag har lite bråttom nämligen..!

I måndags hade vi Cherie i street med hennes mördarstyrka som bl.a. består av arhävningar med benen från balettstången.. mmm.. mums..! Och efter det hade vi Therese i jazz för Niklas var sjuk. På kvällen hade jag klass med Specialen på Lidingö och påbörjade mitt "stol-prjekt". Tror det kommer bli grymt det där! ;)


I tisdags hände inte så mycket ovanligt.. jazz med Therese och balett med Hanna.

På onsdagen hade vi Åsa igen i modern, dvs kravel kravel och fum flum..! ;) Och efter det Cherie igen i street/freestyle (guuud vad jag suger på det, men otroligt nyttigt att träna på!). På kvällen assade jag Dan på Kühlers.. det dumma var bara att jag hade mått dåligt hela dagen och var inte direkt på topp senare på kvällen.. så min prestation där kan ju diskuteras.. eller helst inte.. jag tror att jag stryker den träningen från min minnesbank..! ;)

Igår, torsdag hade vi jazz balett med Hanna och jazz med Therese. Efter det tog jag bussen från Odenplan till Karlberg och tåget mot VÄSBY!! =) Hade inte fått se min karl på alldeles för många dagar så det var verklilgen dundermysigt! Vi fick en heeel kväll tillsammans! Den slutade med att jag däckade i soffan och min söta pojke fick flytta in mig till sängen och natta mig där eftersom jag skulle upp tidigt dagen efter, dvs idag!

Idag har såg ungefär likadan ut som igår, rent skola-mässigt alltså. Balett och jazz. Vi körde vår jazz koreografi till Charlotte Perellis låt "Addicted" för sista gången. Passade självklart på att filma lite också.. ;)



Nu är tanken att jag ska iväg och fixa tre av mina naglar som trillat av i allt dansande och sen blir det undervisning på Lidingö Dansskola med Minivibe och Feminine Vibe. Efter det blir det en snabbis middag hemma för att sedan hoppa på bussen mot Ropsten, vidare mot centralen, hoppa på pendeln och ut till Väsby, för imorn blir det studiofest! Shoho! =)

Ha en supermysig fredag! Det ska i alla fall jag ha! =)

Kommentarer
Postat av: Nat

Jättefint Celina!! :)

2008-09-12 @ 18:33:03
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: I D A

haha, där ser du gumman! Naglarna flyger av när man dansar :D Det är inte jag somär knäpp!! PUSS

2008-09-12 @ 22:31:53
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Nat

Tack älskade! Nej det är fruktansvärt jobbigt faktiskt men man får bara låta det rinna av :) Ha en skön helg du med, puss och kramar

2008-09-13 @ 22:39:16
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: I D A

Du har så rätt så gumman! Du känner då igen dina naglar på 100meter :D Du får lära mig de där tricken tycker jag :) Vi får ta en fika någon dag! Kan du på onsdag kanske?

2008-09-14 @ 00:29:28
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: I D A

Ja men visst vi får kolla om jag orkar ta klass! Borde inte göra det egentligen för jag har varit jätt sjuk hela veckan! Men vi får se på den då! Vad gör han för dans? PUSSSSS

2008-09-14 @ 10:39:51
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Y a m i n a

Fin bild!

2008-09-14 @ 12:26:43
URL: http://masqara.blogg.se/
Postat av: Martina

har du :) mm det tycker jag med :D

ses på dansen!

2008-09-14 @ 16:40:21
URL: http://myspyss.blogg.se/
Postat av: I D A

Haha, men tack gumman :) Javisst men då satsar vi på att klämma in en fika på onsdag! Vad är det för koreografi han gör? Har klasserna gått bra idag då? PUSSS

2008-09-14 @ 19:13:58
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0