Lois lois lois lois mom mom mom....

Datum 2008-09-28 Klockslag 23:00:33
HAHAHAHA!!!! Jag älskar den här!! En av mina och Christians favoriscener.. =)



Idag vaknade i min käre karls armar.. mmm.. längtar tills vi kan ha det så varje morgon.. =) Vi hade det verkligen såååå himla mysigt igår kväll! Massa god mat, dvs Christians tortillas med Linga-modden (dvs min egna lilla variant), gott vin, glass och godis.. var typ mätt i morse när jag vaknade. Men då går självklart min kärlek som vanligt upp och gör värsta mysiga helgfrukosten som vanligt.. mums! =) Jag är allt lite bortskämd ibland.. ;)

Nu ikväll har jag haft mina två streetklasser och dom är sååååå duktiga!! Känner mig lika stolt och glad varje vecka!

Imorn har vi jazz med Niklas och street med Dan. Blir nog kul! Sen på kvällen är det sista klassen med Specialen på några veckor.. känns lite jobbigt.. måste verkligen filma och skicka runt det vi gjort..!

Tänkte avsluta med en liten hälsning till min kära kära Christian.. Enjoy.. ;)


Kommentarer
Postat av: christian

HAHA!



Jag HATAR det där avsnittet kan jag säga till er som ser detta. Jag har säkert sett det 15ggr på ett halvår då MTV visar det en gång i veckan plus pga diverse andra tillfälligheter ... =)



Som hämd kan ni kika in min blogg www.snydersblogg.blogg.se och se nakenbilderna på Celina jag tog med den dolda kameran för 3 månader sen.



mkt nöje ...



;)

2008-09-28 @ 23:04:48
Postat av: Celoijna

Christian: Höhöhö... men då ska ni inte heller missa pachristianpatoa.blogg.se" rel="nofollow">www.bilderpachristianpatoa.blogg.se !! Never seen before material! ;)

2008-09-28 @ 23:10:21
URL: http://schlaijna.blogg.se/
Postat av: Johan

Haha, jag älskar family guy! har du sett electric man? Den och när han snackar italienska i affären är min favorit:D

2008-09-29 @ 21:35:30
URL: http://johannicklasforsberg.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0