Hemma igen!

Datum 2008-09-01 Klockslag 21:01:54
Jaha, då var den här dagen avklarad..! Imorn blir det modernt med nån Åsa och balett med Hanna. Efter det är tanken att jag ska slänga i mig lite mat, skynda mig hem, piffa till mig lite och ha två kunder. Ska blir intressant med modern... med tanke på att jag ALDRIG har dansat sånt förut...

Usch.. nu är jag trött.. skulle helst bar vilja hoppa i säng tidig, men jag måste duscha först och då kommer jag bli pigg igen... En grej som jag brukar göra ibland (och som jag absolut kan rekommendera alla er andra!) är att köra lite mini hemma-spa när man duschar. Själv brukar jag sätta på lite myspysbelysning (dvs inte tända alla lampor i badrummet) eller släcka helt och bara tända ljus, sätta på lite mysig pling-plong musik (eller annan avkopplande musik som man gillar) och hoppa in i duschen. Bara det gör så himla mycket! Sen har ju jag världens bästa Anna som ger mig en massa mysiga spa-produkter från FACE när jag fyller år och sånt, så har jag lite tid över så blir det skubb/peeling och sånt också..


(bild lånad från den här sidan.. inte helt fel va...?)

Måste verkligen försöka komma i ro snabbt ikväll.. blir alltid så uppe i varv när jag varit och hållit klass..!

Funtar på att köra Feminine Vibe-stuk på den här låten till Specialen... vad tycker ni..? Alltså väldigt tjejigt/sexigt och attitydigt..




Hm.. får fundera lite på den....

Ja, då var det väl bara att hoppa in i duschen då....

Adios och så vidare...! ;)

Kommentarer
Postat av: Ida Björkman

Mycket bra dans låt ;)

2008-09-01 @ 21:27:14
URL: http://bjorkmanfoto.blogg.se/
Postat av: Ida Björkman

Sjukt svårt att välja passande låt till en koregrafi.

Men när man väl hör den, då vet man ;P sooom kärlek!



Ja det är jag faktiskt ;P vart lite smått förvånad själv :) tack tack =)

2008-09-01 @ 22:22:59
URL: http://bjorkmanfoto.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tycker jag verkligen du kan! Vore grymt att köra mycket på texten :) Vad menar du med diviga dansare? Typ såna som kollar ner på en och snackar och håller på? Men om man är flera där som känner varann så är man ju trygg :) Det är sex klasser kvar, jag ska gå på tre av dom; tis, ons, tor kl 19.00. Vore såå kul om du ville hänga på! Men bara om du vill såklart. Annars kanske du bara kan komma och kolla? Inte helt fel heller kan jag säga dig ;p Puss!

2008-09-01 @ 22:30:37
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: MiNi

Vad snällt, jag har kollat upp lite med killarna som bokar artister och dom sa att om jag tar tag i det och tror på honom så var det bara att tuta och köra.

Det är bara han (samson) som kör sitt eget race vad jag har förstått. Vet du om han har ett band han spelar med?



Tack så mycket för hjälpen =)

2008-09-01 @ 22:35:45
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; tack så mööö! kommer från helsingborg. :]

2008-09-02 @ 14:24:39
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0