Helg helg helg!!

Datum 2008-09-05 Klockslag 15:06:30
Weiii!! Har äntligen börjat få känna av helgglädje igen! I fyra års tid har jag verkligen aldrig jobbat eller pluggat så att man är ledig på helgerna.. men nu är jag det!! Yey! Typ i alla fall.. har två klasser på söndag kväll, men det är ju bara kul! =)

Nu har jag klarat av andra veckan på Kühlers och jag trivs fortfarande jättejättebra! Är så otroligt glad att man kan känna sig avslappnad och så både framför de andra i klassen och lärarna. Det börjar liksom nästan bli lite som ett andra hem.. =)

I tisdags hade vi modernt. Det var.... intressant..! ;) Nä men det var faktiskt det! Lite konstigt kanske.. men intressant.. och lärorikt! Vi rullade runt en massa på golvet, skrek, kravlade och dansade till en låt som handlade nåt i stil med att det inte finns några prinsessor... haha... intressant! ;)

Igår assade jag Dan på Kühlers kvällskurs. Det var kul, men jag var så sjukt trött i kroppen att jag inte riktigt orkade slänga mig på golvet varje gång vi körde, plus att jag råkade stuka till handen (självklart eftersom jag var för trött) men det har typ gått över nu.

Och idag hade vi sista lektionen med Therese's jazz koreografi "Jackie's Strenght" med Tori Amos. OH MY GOD vad jag ÄLSKAR den koreografin!!! Har typ aldrig kört sån här "riktig" jazz förut, så jag har verkligen kämpat som en liten gnu senaste veckan. Här har ni resultatet! =)



(från vänster till höger; Linnea, Filippa, jag och Veronica)

(om det inte går att kolla på filmen så är det för att den fortfarande håller på att laddas upp)

Nu ikväll är det terminstart för mina Feminine Vibe-grupper i Torsvik! Girlicious style.... ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

Älskar din design!

2008-09-05 @ 17:23:39
URL: http://sellsve.nu
Postat av: Nathalie

Skolkat...!

2008-09-05 @ 19:17:33
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Underbart att du trivs så bra! Och vad fin du är på videon sötnos! Ta hand om kroppen nu och ha en bra helg. Love

2008-09-05 @ 19:18:57
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Sanna

nej men guuud, det där är typ min favoritlåt number one sen 10 år tillbaks eller nåt, har alltid velat dansa till den, avis jag blir! ses fredag igen... fröken! ;)

2008-09-06 @ 21:54:16
URL: http://inteutanmittego.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0