Bloggtorka...

Datum 2008-09-01 Klockslag 16:20:39
Usch jag har haft så dåligt samvete för att jag inte skrivit på länge, men det har varit ganska så mycket att göra på sistone om man säger..

Förra veckan gick jättebra! Trodde att jag skulle med tanke på att det var första skolveckan plus audionvecka på dansskolan där jag jobbar, men än så länge sitter jag här! =) Jag trivs dunderbra på Kühlers! Älskar människorna, älskar lärarna, älskar salarna, älskar att det ligger nära odelplan, älskar ALLT med det!

Auditionen gick också bra..! Vi har flyttat upp en del folk, så jag tror att det kommer bli en superbra termin på skolan!

Hm.. vad har jag gjort annars då... I lördags var det först öppet hus på Lidingö Danscenter, så det var kul att träffa alla gamla och nya lärare igen. Efter det på kvällen så drog jag och Christian till Fashing och lyssnade på min granne "Samson". Han är såååå braaaaa! (lyssna på "One Last Time") Känner mig lite extra stolt för det är ju självklart min älskling som mixat alla låtar! =)



Sen i söndags hade jag och babe den mysigast mysdagen ever! Vaknade sent, låg kvar lite till, gick upp och gjorde värsta goda frukosten med kokta ägg, te (kaffe för Christians del), mackor och låglaktosyoghurt med hackade mandlar och russin för min del! MUMS! Efter det la vi oss i sängen igen och bara myste i flera timmar innan vi masade oss upp och drog iväg till affären för att köpa lite godis och annat mums. Dessutom hyrde vi två filmer.. japp du läste rätt.. hyrde! ;)

När vi kom hem blev det sushimiddag och sen mysfilmkväll! Första filmen var "Cloverfield". Faktiskt jättejättebra! Lite som "Blair Witch" fast i storstadsmiljö. Grym!


Andra filmen blev "Blonde Ambition" med Jessica Simpson.. inte riktigt lika bra.. men vi var sugna på att se nåt som inte krävde riktigt lika mycket hjärnkapacitet att kolla på, så då var ju den perfekt..! ;)



Och nu ikväll är det första klassen med Specialen i dom nya danslokalerna! Weii! =) Korrade klart dansen idag.. hoppas att det blir bra... Blev lite "tjej-jazz" till den här låten!




Jag har varit superduktig med maten också sen jag började skolan! Börjar redan känna mig jättejättemycket bättre i magen! =D


Tjingeling så länge! ;)

Kommentarer
Postat av: MiNi

Oowh maj gaad, jag är kär i Samson nu! ^^

2008-09-01 @ 16:59:28
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: MiNi

Btw.. Bor han på/kommer ifrån Lidingö? Och tror du han skulle vara intresserad av en spelning på Elverket, något som heter Live E? Jag vet inte om han är "stor", om han är det kanske han inte vill ;P

Det är iaf lite olika band från Lidingö (en del från andra ställen) som spelar.

2008-09-01 @ 17:27:17
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Älskar den låten! :P



Kul att du trivs så bra på Kühlers, glad för din skull! Och fy vad mysigt att ni hyrde film. Hyra film är UNDERSKATTAT! Halva nöjet är ju att stå där och välja film ;) Cloverfield är skitbra!

2008-09-01 @ 22:34:08
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0