Bilkrock!!!

Datum 2008-09-19 Klockslag 23:00:28
Alltså en j-vligt sjuk sak hände mig idag; jag och pappa blev PÅKÖRDA när han skulle skjutsa hem min från Ropsten!! En j-vla idiot försökte köra om oss på höger sida, mitt framför en buss, precis innan en korsning och ett rödljus!! J-VLA IDIOT!! Han prejade alltså in oss (på höger sida där jag satt) rakt in i ett räcke (som för övrigt sitter där eftersom det är typ sju meter ner till bilvägen under). Pappa springer ur bilen och rakt fram till personen bakom för att få med sig vittnen, samtidigt som jag plockar fram mobilen och börjar skriva ner registreringsnumret på bilen i fall han skulle få för sig att smita. Det tänkte han i alla fall inte.. Långsamt ser jag hur bildörren öppnas och mongof-n kliver lite halvtrött och lamt ut ur bilen. Jag får frispel och börjar skrika och gapa på den skadade j-vla idioten varpå han lika lamt och trött svarar; "Måste du blir så arg?"

KLART ATT JAG MÅSTE BLI SÅ ARG!!!!!

Suck... puckon alltså... Bilen måste nu i alla fall in på reparation, skadorna måste utredas för att få skadestånd och bla bla... Det jag blev så sjukt förbannad över var att det var så fruktansvärt onödigt alltihop! Endast på grund av att idioten bestämt skulle tränga sig före...



Över till annat! Veckan som har gått;

Ja... inte så mycket ovanligt hände första dagarna... i onsdags hängde jag med Anna på hennes jobb i några timmar efter skolan. Efter det blev det mysfika med Söt-Ida! Har verkligen saknat att hänga med henne! Måste faktiskt ta och boka in fler mys-dejtar snart! ;)

Igår (torsdag) hängde jag på Annas jobb igen... i typ fyra timmar! Men det var faktiskt kul! =) Efter det blev det Footloose på Intiman med några av mina kära små klasskamrater och Ida! Träffade också en massa annat dansfolk.. Väldigt trevligt! =)

Idag krockade vi med bilen som sagt, sen hade jag klass med mina Vibe-grupper och sen bar det av till Väsby. Alltså jag måste bara säga att jag äääälskar alla mina grupper som jag har den här terminen!! Alla är så engagerade och söta och glada! Känns så otroligt himla kul att undervisa folk som verkligen uppskattar det!

Och nu när jag kom hit till min myskarl så hade han lagat väääärsta fina middagen och köpt ett galet gott rödvin och en massa annat mumsmums som jag tänker sitta och knapra på nu när Kithy och Aaron sitter i studion och jobbar som små myror! =)

Och imorn blir det sooooooooovmorgoooooon!!!!!!!!!!!!! =D


Pösselipöss!

Kommentarer
Postat av: N A T

Men vilket jävla pucko!!



Förresten, har du snackat med dom än om det där du berättade? Hur gick det?



Pusss

2008-09-20 @ 13:34:36
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Bra då! Ja men face-to-face ja! Wanna see you :)

2008-09-20 @ 23:29:37
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Tatchi

Nemen Tjenare tjejen ! vad roigt att du kika förbi!

Hur är allt läget me dig ? och hur har din helg varit ?:)

Jag ska nog allt börja spana in ig lite mer här också , jag är så dålig på sånt här bloggeri att kika runt :D

Kramar

2008-09-21 @ 13:13:34
Postat av: Martina

shit va läskigt :S vilken idiot!

2008-09-21 @ 21:11:15
URL: http://myspyss.blogg.se/
Postat av: I D A

haha, asså i lilla tibblehallen :D Det var skiitroligt faktiskt :) Du får flja med och kolla på en tävling nästa gång den är i sthlm:)

2008-09-21 @ 22:22:20
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: I D A

Tack gumman vad du är gullig :) JAAA verkligen skulle vi behöva båda två! Kan du på onsdag kanske? Massa LOOOOVE från mig till dig <3 <3

2008-09-22 @ 20:46:15
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: I D A

Det gör vi så drar vi direkt efter jag slutat skolan vid 17. Skulle vara UNDERBART! PUSSS PUSS på dig gumman!

2008-09-22 @ 20:52:13
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0