Underbara helg!!

Datum 2008-10-18 Klockslag 02:05:56
Nu äntligen är det HELG!! Och om en veckan är det LOV!! Yey!! =D

Idag har jag hunnit med en himla massa faktiskt..! Först hade vi balett och jazz.. på jazzklassen blev vi också helt plötsligt överumplade av att "koreografierna" som vi jobbat med i grupper förra lektionen skulle visas upp på plats.. där och då.. vår "flum-grupp" fick panik, eftersom vi typ knappt gjort nåt alls som ens lutade det minsta åt att vara seriöst.. But we made it! ;) (tolkningsfråga, men vi körde ju nåt i alla fall..).

Efter det slängde jag mig på tunnelbanan hem och började koreografera klart till eftermiddagens klasser.... Okej... nu ett litet tips till folk som inte riktigt förstår sig på dans... SLUTA STIRRA!!!!! Det är knappt att jag gör mig alls, men ändå ska folk stå och APGLO bara för att man rör en hand eller en fot. Hallå?!! Jag står med en iPod i handen och rör mig samtigt, you do the math!! Hade ett helt j-vla killgäng som stod och glodde så ögonen f-n höll på att trilla ur... herregud säger jag bara....

Kvart i fem hade jag mina söta mini vibare och en timma senare mina söta feminine vibare..! Me like! =)

När det sen var klarrrt, åkte jag hem en sväng för att få i mig lite mat och drog sen iväg till min älsklings Ida! =D Känns som att vi träffas alldeles för sällan! Men det blir ju tyvärr så när man har mycket annat som man måste göra hela tiden... Vi tog oss i alla fall en riktig myskväll och nu sitter jag här hemma och tänkte hoppa i säng...



Jag och söta Ida!

Och imorn är det upp och hoppa igen för då ska jag och Nat giga! =D Eller ja, vi ska göra koreografi och spela in en "video" till en svensexa. Först ska vi korra till klassen och sen blir det lite myshäng innan vi kör igång. Tanken var att Ida också skulle vara med (det är alltså ett D'licious-gig) men hon kunde tyvärr inte... Kommer säkert bli näjs ändå! =)



Hehe, svettbrudarna Celina å Nat! ;)


Och efter det är det raka spåret in till stan för att möta upp min kärlek för lite stanmys och sedan kvällsMYS!! =D Längtar längtar!

Natti natt! =)



Kommentarer
Postat av: W A R G

ja det var jätte mysigt att få träffa dig igen sötnos! Måste vi göra oftare! Allt gick jätte bra idag. Hur gick det för dig och Nat? Kan tänka mig att det gick super :) PUSSS på min Schlaijna <3

2008-10-19 @ 00:07:52
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Nat

Haha samma här! Taylor was THE BOMB! ;D

Tack själv sötnos :) Ja det vore ju grymt å få köra igen. See ya te helgen <3



Puss

2008-10-19 @ 18:18:12
URL: http://nathalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla kan du inte blogga oftare?

det är jätte kul att läsa ! :) <3

2008-10-19 @ 22:26:16

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0