Ny vecka igen då...

Datum 2008-10-20 Klockslag 09:10:03
Tänkte dedikera ett litet inlägg till "Anonym" som vill att jag ska blogga mer! =)



Idag är inte en överdrivet rolig dag... jag ska iväg på en sak som hör ihop med det som hände typ förra veckan... Som tur är så följer Anna med mig så det gör ju självklart att det känns lite bättre... Plus att min älskling Christian kommer hem till mig ikväll och kramar på mig...

Nä, nu vill jag inte tänka mer på det!



I lörsdags hade jag en sån grymt bra och rolig dag! Det började med att jag och Nat skulle korra och dansa på en svensexa. Vi möttes upp kl. 11 och började korra lite "Markoolio-känsla" (en av dom som arrangerade svensexan, som också är han jag känner, jobbar med musik, så på morgonen hade han som skulle gifta sig spelat in en låt i lite Markoolio-anda..).

"Här kommer Pilbäck! Ahaaa... åååh vilken maaaaan...!!"

Vi hade i alla fall sjukt kul bara när vi skulle koreografera.. ;)

Klockan ett dundrade hela gänget in! Dom var väl runt en tio pers nånting.. Grymt sköna killar! Inte alls dräggiga eller nåt sånt som det nog lätt kan bli! (kan väl hända att det kanske blev så senare under dagen... ;) ). Vi lärde ut dansen, spelade in "videon" och fotade till "singelomslaget" på typ en timma! Och guuuud så kul vi hade! =D



(självklart körde vi i vår D'licious-uniform! =) )



På vägen in mot stan sen tog vi alla sällskap och på tåget ställde det sig en dragspelare bredvid oss och började spela en massa.. Självklart tog killarna tillfället i akt och ställde upp Pilbäck (brudgummen), mig och Nat bredvid honom (och självklart resten av gänget i bakgrunden) och började filma medan vi stod där och ryckte och dansade för fulla muggar..! Haha, kan ju förstå att folk vände på huvudena! ;)

Sen hade jag och babe en gaaaalet mysig dag på stan!! Först blev det tidig middag på en grymt bra hamburgerställe som ligger i Kungshallen fast på övervåningen. Efter det en liten shoppingrunda.. ;) Köpte bland annat på mig en bodyspray från Body Shop som jag är heelt beroende av nu! (blev tilpsad av Nat!) Och så äntligen fick jag tag i hårknarket "Dust it" från Osis+!! Love it! Testade det på första Gathania-giget och ja... man fick ju lite fluff om man säger så... ;)



På kvällen blev det mer mys, och den slutar som vanligt med att jag däckar i Christians knä i soffan... Bästa sättet att somna! =) Igår hängde jag hos babe på dagen och hade sen två klasser i Torsvik på kvällen.

Så... en liten sammanfattning av min helg då! =)

Och nu ska jag iväg till skolan och ha modernjazz med Sanna och Commercial med Dan. Tjingeling! =)

Kommentarer
Postat av: MiNi

Världen är bra liten, kan det vara Fredrik Pilbäck?

2008-10-20 @ 18:11:00
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: MiNi

Då är det han. Min lillebror spelar i samma klubb som han coachar, mamma är lagledare och sitter i valberedningen och jag är en liten "groupie" haha ;)

2008-10-20 @ 23:05:04
URL: http://stiiina.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0