Helgmyyyyssss!

Datum 2008-10-04 Klockslag 11:10:02
Äntligen är det helg my goooood!! Kände mig verkligen sjukt fredagsseg igår hela dagen, men nu i morse har jag äntligen fått sova ut! Det roliga är bara att förut innebar en "vanlig" sova-ut-morgon att ligga kvar i sängen och pressa till cirka klockan tolv, ett där någonstans.. Nu när jag igger och vrider mig och pressar brukar klockan oftast inte vara mer än typ nio. Asbra! Babe hade ställt klockan på tio i morse, eftersom vi snart har besök av hans gamla klasskompis som är intresserad av att eventuallt bli proddad av Christian. Så nu sitter jag här, utvilad och helgmysig och klockan är "bara" tjugo i elva! =)

I torsdags och igår hade vi WACKING med Malin!!!! AAAAAAHHHHH, JAG ÄÄÄÄLSKAR WACKING!!!!!!!!!! Mina planer innan jag kom på att jag nog ville gå daglijnen, var ju faktiskt att ta en massa wacking-klasser på DC. Och fy saaataaaan vad kul det är!!! Musiken är helt underbar, rörelserna är ju bara helt ljuvliga och tillsammans blir det en enda stor boll av dansglädje!! *glädjesuck*... ;)


(Bianca som är med i videon var faktiskt den som fick mig att få upp ögonen för wacking
när vi spelade in trailern till SYTYCD - Scandinavia)


Efter lovet ska vi börja köra house med Malin också!! Körde det typ en termin på Marikas förut och det är också helt sjukt roligt! Man är rätt så död efter en lektion om man säger... ;) Här är Malin igen med bl.a. en av mina favvo-koreografer Sabina Dalfjäll. Enjoy! =)



Sen i torsdags kväll var jag och Christian bjudna på konsert av Bea och David! Det är vår andra "par-dejt" vi gjort nu.. hihi.. corny kanske, men vi har galet trevligt i alla fall!! =D Beas pappa är nämligen med och spelar cello i Radiosymfonikerna och den kvällen skulle Jill Johnsson och Lisa Miskowsky sjunga. Jill var superbra men Lisa måste jag nog säga var ett snäpp bättre! Hon gästade bara Jill så det var synd att man inte fick se mer av henne. Men å andra sidan så satt vi och pratade lite med henne i pausen i stället.. ;) Hon, om någon har en otrolig karisma och är verkligen en sån som lyser upp rummet!

Och nu är det heeeeelg!! Iiiiiii!!! Är så glad! Har längtat till idag sen i söndags kväll typ..  ;) Idag är det bara M-Y-S som står inplanerat på schemat, så vi får se vart det tar oss! =)

Just det, snälla söta rara babe har uppdaterat filmer och sånt på min hemsida om det är någon som skulle vara intresserad! =) www.celinaryden.com

Avslutar med lite mer fabulous wacking!



(och här är fabulous Johan me också! Wiiee!!)

Kommentarer
Postat av: I D A

Haha, det där är ju min klasskompus Sofia som wackar ju :) Hon är GRYM! HUr är det med min älsklings Celina då? Får ta och fixa mina naglar någon dag. De är inte så fina just nu :D PUSSSS

2008-10-04 @ 21:16:10
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0