Vuxenpoäng... haha...

Datum 2008-06-15 Klockslag 11:51:41

Vuxenpoäng.com - Hur vuxen är du egentligen?

Din vuxenpoäng

Namn: Celina
Datum: 2008-06-15
Ålder: 22
Vuxenpoäng: 14.4
Uppskattad ålder : 26.3


Hahahaha, som att jag egentligen borde vara 26 år! Nä om man skulle ta och testa fjortispoängen istället kanske... ;)

Fjortispoäng.se - Hur mycket fjortis är du?

Din fjortisfaktor

Namn: Celina
Datum: 2008-06-15
Ålder: 22
Fjortisfaktor: 18.9%

Hm.. vet inte riktigt hur man ska tolka det.. men men.. har man tråkigt så har man! =) Nu blir det promenad med Boogie!

Kommentarer
Postat av: sussie

Vi ska flytta till Bodal.. Lägenheten är en nyproduktion. :D Men själv känner jag inte till Lidingö, du kanske vet vilket område som är lite mindre bra på Lidingö? finns det kanske något så kallat ghetto där? Kan ju vara kul att veta!! Själv är man från Nacka.. Ha en bra dag du med! /Sussie

2008-06-15 @ 12:18:07
URL: http://loverzzz.blogg.se/
Postat av: sussie

okeej!! Det låter bra!! Jo, jag tror att vi kommer att trivas super bra! Tack för informationen :D

2008-06-15 @ 13:31:07
URL: http://loverzzz.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin header =)

2008-06-15 @ 15:28:58
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: frida : )

svar; hoppas :D ha en bra dag

2008-06-15 @ 15:31:20
URL: http://fraijda.blogg.se/
Postat av: tb

Gick vilse på nätet och hamnade i din blogg, läste lite på din sida och beslöt mig för att testa fjortispoäng.se för att jämföra med dina poäng. Jag fick 18,6% - är 34, gift med barn, och definitivt ingen "party dude" :-P

2008-06-22 @ 01:13:40

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0