Utmaning

Datum 2008-06-27 Klockslag 23:56:13
Blev utmanad av Ida, and here it comes!

REGLER:
*Beskriv först reglerna
*Svara på alla frågor
*Välj ut 6 personer att utmana
*Låt personen som utmanat dig veta att du antagit utmaningen

Fem saker som finns på din "Att Göra-Lista" idag (imorgon lördag)
- Fixa Idas naglar
- Köpa ite rosa accessoarer till min Gathania-outfit
- Möta upp Gathania-gänget och repa
- Giga
- Festa! =)

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Oj.. hm.. då var jag 13 år och gick i sjuan i Torsviks skola.. på kvällarna gick jag på truppgymnastik i GT Vikingarna.

Ställen du bott på
Bodde mina första två år på Kungsholmen. 1987 flyttade vi till villan på Lidingö där jag har bott fram tills nu. Känns som att jag bor några procent ute i Väsby nu för tiden också... ;)

Fem saker du skulle göra om du blev biljonär
- Köpa en asfet takvåning någonstans i stan med Christian
- Resa en massa
- Ge mina nära och kära en slant
- Spela in en platta
- Sluta tänka på pengar och bara göra sånt som jag vill!

Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: vad kul det låter ! :) hehe jag kan tänka mig det, hoppas du får en fortsatt trevlig kväll ! och lycka till imorgon !:)

2008-06-27 @ 23:59:52
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Angelica

ida har redan utmanat mig ;)men du får gärna rösta på mig att bli modell för breeze.se 's kläder =P kram

2008-06-28 @ 00:01:38
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja både och tror jag. Han vill bara provocera och göra folk upprörda. Inget att ta åt sig av. Snart tröttnar han väl som barnen gör när ingen bryr sig längre.

2008-06-28 @ 01:00:34
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0