Ung-08 festivalen..?

Datum 2008-06-19 Klockslag 19:32:17
Hm.. fick ett meddelande från Marikas idag där det stod att man kunde söka till Ung -08 festivalen igen.. vi i D'licious hade ju tänkt vara med och vi blev faktiskt kallade till audition, men självklart så kunde vi inte då och så blev det inget.. problemet nu är att Ida inte kan den 28:e när nästa audition är och då tänkte jag så att man kanske skulle kunna skicka in nån slags showreel istället.. hm.. får klippa ihop nåt..



Första delen av "Hotstuff" på Hamncompagniet i Åmål




Sista delen av "Hotstuff" på Vasateatern i Stockholm

Vet inte riktigt vilken del jag ska skicka över.. tror att det lutar åt Toysoldier (sista) fast när det är filmat framifrån. Vad tror ni..?



Kommentarer
Postat av: anna

party låtar ;)

2008-06-19 @ 21:43:26
URL: http://annahadarzon.blogg.se/
Postat av: Nat

Hey! Jag fick också det messet! Blir sur över att vi inte fick komma från början. Men en showreel tror jag på! Jag tror Toy Soldier blir bäst, bäst kvalité och framifrån. Från andra föreställningen då hoppas jag? :S ;)

2008-06-19 @ 22:02:19
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: therese

Så duktiga ni är ! grymt heta må jag lov att säga !!

2008-07-09 @ 23:46:16
URL: http://rockztar.blogg.se/
Postat av: Alisa

Ni är grymt duktiga:) Såg videon tidigare hos Ida!:) Loved it!

2008-08-22 @ 19:20:03
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0