Softardag

Datum 2008-06-16 Klockslag 12:41:13
Tjoho, nu är jag vaken! Igår var det helt underbart mysigt.. vår ettårsdags middag bestod av "haloumi-mackor" (lite av vår signaturrätt) vilket innebär rostbröd som är stekt i olja, en skica tomat, stekt haloumi och lite fräst rödlök.. yummi! Efter det somnade vi faktiskt! Haha, också lite vår grej att somna efter vi ätit.. couple liksom.. ;) Vaknade 22.30 (ca två timmars sömn tror jag) och börjde fixa ihop lite efterrät. Det blev glass med maränger, grädde, och strössel! Jag ville ha kolasås också men det verkar som att Christians inneboende har haft orgie i kolasås för den var tokslut! Men men, det var väldigt gott ändå! Sen gick vi och la oss vid ett typ.. som sagt.. j*vligt "couples".. men det är mysigt! =)

Idag tänkte vi äta upp resterna från igår, sen ska babe ha elev (gitarr) så då tänkte jag passa så att kila ner till centrum och köpa ett par svarta mjukisbyxor. Helt sanslöst konstigt att jag inte har några! Sen tänkte vi dra hem till mig. Farfar har vait hemma hos oss i natt och idag och tagit hand om Boogie så det går ju ingen nöd på den lilla krabaten om man säger så (Boogie alltså.. ;) ).. pratade precis med farfar och dom skulle precis ut på sin andra promenad..!

Nä nu blir det mys i soffan och haloumi-macka! Yey!

Kommentarer
Postat av: elin

hoppas du hittade några mjukisar :)

själv har jag ett par där det står mitt namn i rumpan x]

ha det bra :)

/ elin

2008-06-16 @ 21:14:02
URL: http://elimm.blogg.se/
Postat av: Ida

Nämen grattis på 1-års dagen :) Nu ljuger du! Vi har fått svarta mjukisbyxor till D´licious av Henk jue! Med swarovskis på till och med! Men du gumman, jag och Nat tänkte att vi kunde träffas efter 18 imorgon. Kan du då? Vi kan vara hemma hos mig om ni vill? PUSS

2008-06-16 @ 21:18:58
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0