SL i strejk...??

Datum 2008-07-01 Klockslag 00:00:32
Hm.. med tanke på vad SL gjort mot mig och förmodligen galet många andra på sistone och nu det här så funderar jag seriöst på att bojkotta alla som är busschaufförer på Grönan imorn. Skulle inte sitta helt fel att köra iväg någon busschaufför som tagit med sina barn för att kolla på Tobbe Trollkarl på Grönan. Låter det hemskt..? Ja men det är ju precis samma medel dom kör med.. straffa tredje parten som inte har något som helst med det att göra..

SL - SKÄRP ER FÖR F*N!!!!

Bra artikel

Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: tack så mycket :)

2008-07-01 @ 00:10:51
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Josiee

mmmm svårt det där:/

2008-07-01 @ 02:19:00
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: malin

Tack för kommentaren :) Detsamma! Hur är läget då? Det där med SL blir jag också tokig på, stackars hjärtat mitt får köra & hämta på jobbet bga strejken. Var ju bara tur att han har semester nu när de strejkar!

2008-07-03 @ 22:54:46
URL: http://lovstrom.webb.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0