Norge med Sunblock över helgen

Datum 2008-06-13 Klockslag 00:05:56
Sitter här framför datorn och låter min brun-utan-sol torka på för fullt.. ska försöka undvika (vilket är nästintill omöjligt) att få konstiga ränder och fläckar över hela kroppen som gör att man påminner om något med kraftig brännskada..

Imorn är det Norge med Sunblock som gäller, evenuellt exklusive turnéledare.. känns mindre tryggt.. men men, tre blondiner på en norsk flygplats, vad kan gå fel liksom..?? ;) Packningen ligger här bredvid mig.. blev för en gång skulle inte överdrivet mycket packning! Myskläder att flyga i, lite vanliga kläder att gå ut och käka i, scenkläder, necessär (som knappt är halvfull!) och lite underkläder. Ta-da!

Packning till Norge med Sunblock

Syns kanske inte så bra.. men den är liten jag lovar! =)

Ska bli kul att åka iväg med tjejerna igen! Intressant som sagt att se hur det kommer gå utan folk som sköter allt administrativt bara. Misstänker att det blir jag som får ta på mig reseledar-rollen.. ;)



En sak som inte är lika kul är att jag kommer sakna min älskling så jag vet inte vad! Han ska också åka bort imorn faktiskt, fast till Örnsköldsvik och ratta ljudet till H.E.A.T igen. Dom var förresten det enda bandet som fick fem plus av aftonbladet på Sweden Rock! Hejja min karl och grabbarna liksom! Lite tungt med tanke på att galet stora band som Whitesnake och Def Leppard var där och spelade också..! Är alltid så stolt över min babe! =) Vi har ett år på söndag förresten! Officiellt i alla fall.. alltid svårt sånt där.. men vi har bestämt att det är på söndag, punkt slut och då blir det tokmys!

Jaha.. snart så sitter man på ett flyg på väg till Norge.. Kjempegott! =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ha det så himla kul i Norge! Vad sägs om å ses till veckan? :) Och tack för komplimangen av kjolen! Den är döösnygg! Är rädd att jaghar beställt en för stor men får väl sy in den då da. Pösss

2008-06-13 @ 00:51:02
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0