Lite mer än sex...

Datum 2008-06-15 Klockslag 11:28:37
timmar har jag i alla fall fått sova i natt.. ;) Är förvånandsvärt pigg ändå..! Kommer väl i kapp mig senare ikväll.. Är hundvakt för tillfället. Boogie är inte alls glad att blir övergiven av husse och matte. Förhoppningvis tycker han att det är lite mysigt att hänga med lillmatte också.. =) Fast just nu ligger han nere vid grinden och suckar ljupt.. (vilket jag misstänker iaf) Tänkte ta med honom på en promenad sen när jag ätit min frukost.



Här är vår lillla bebis!

Vaknade i morse (bortsett från päronen som sprang runt i hela huset och packade) av att min ena halsmandel svullnat upp.. det slår verkligen aldrig fel! Jag kan helt enkelt inte flyga utan att få ont i halsen! Är så sjukt nojig för det där bara.. när jag var mellan 16 och 17 år hade jag streptokocker-marathon med mig själv. Åt penicillin så mycket att jag blev allergisk.. grattis.. min närvaro i skolan ska vi inte ens prata om.. jag var verkligen sjukt heeela tiden! Så när jag känner den där uppsvällda känslan i halsen, trots att det ändå är sex år sedan nu sen jag typ blev av med det, så blir jag nervös och går och känner efter hela tiden.. Har min kopp te med honung här bredvid med nu.. brukar hjälpa lite.

Och idag är det den oficiella ettårsdagen för mig och Christian! Yey! =) Och han är på väg hem från giget med H.E.A.T nu. Längtar så att jag blir tokig! OM det kommer bli mys ikväll!



Love is in the aaaiirr.. dutt-du-duu... =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh grattis till ettårsdan! Jag rodde att ni hade varit ihop längre, hoppas ni får det mys :) Åh guuu vilken söt vovve! :) Klart vi kan ses, bara å ringa, jag har ju sommarlov så ;) Krya på dig!

2008-06-15 @ 15:55:53
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0