Sista dagen som 22-åring..

Datum 2008-07-17 Klockslag 19:01:44
Ja.. då var dagen här.. eller kanske rättare sagt, snart över. Jag har lyckats lugna ner mig lite också.. det som händer, händer liksom.. =)

Anyway, idag var en väligt skitzad väderdag..! På vägen till grönan var det fint, solen sken men man såg ju molnen som var på väg. Sekunden vi kör igång med första showen faller himlen i princip ner. Det störtregnade! Men inte oss emot, ALLA på området springer in till oss och vips så har vi en jättestor och jätteglad publik framför oss! =)

Självklart slutade det regna sekunden vi blev klara och folk kunde glatt springa runt och åka karuseller igen. Men den som tror att det höll i sig får gissa igen. Några minuter in i andra showen kommer störtregnet tillbaka, och är borta i samma sekund som vi tackar av publiken! HA! Galet skitzo..! Men vi tackar vädergudarna för det.. ;)

Jag måste verkligen städa mitt rum...

Åh, förresten! Jag beställde två skinnjackor från Ellos för någon vecka sen och igår fick jag ett sms där det stod att dom var klara att hämtas ut. Den ena såg bara föööör tääskig ut.. Men jag har börjat gilla den andra mer och mer.. Vad tycker ni..? Har hört att biker-modellen fortfarande ska vara het till hösten..

(bild från Ellos hemsida)

Kostar 999:- och det är äkta skinn.. lutar nog åt att behålla den, men det skulle vara intressant och höra vad ni tycker..! =)

Klippte och färgade håret för några dagar sen som sagt (skrev det i ett annat inlägg med det försvann). Blev färgning av utväxten och svarta och röd/lila slingor som effekt. Här kommer bilden igen! =)



Jag har beställt pannkakstårta till imorn.. till frukost! Hehe busigt va! ;) Och jag kommer må sjukt dåligt resten av dagen, memn det struntar jag i! Mums mums munms!


Kommentarer
Postat av: I D A

Åh vad fin du blev i håret blondie ;) Du SKA behålla jackan den var skiiiit snygg! När jag kommer till Sthlm ska vi ut och fira dig gumman och då ska jag göra dig på bra humör igen!!! Du har varit för mycket tid utan mig nu det är därför :D Du är BÄST gumman!!!

2008-07-17 @ 19:41:50
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: I D A

Nu du har jag nominerat dig på min blogg :)

2008-07-17 @ 20:12:26
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: P U S S Y D O L L

Tack så mycket sötnos! :]

2008-07-17 @ 20:52:01
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: liene

svar: Bara sanningen det:)

Hoppas du också ha en trevlig kväll.

Tycker jackan är jättesnygg och håret vart übersnyggt! :D

Gott med pannkakorna.

2008-07-17 @ 21:11:42
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: johanna

vilken fin blogg du har tycker jag

2008-07-17 @ 21:37:10
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: DukiieärB

jag får gratullera på födelsedagen. fint med den nya frisyren oxå^^

2008-07-17 @ 21:57:55
URL: http://dukiie.blogg.se/
Postat av: johanna

tackar. jo de har varit en bra dag

2008-07-17 @ 22:20:59
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0