Shoppingtokig!

Datum 2008-07-09 Klockslag 23:00:33
Guuud vad mycket grejjer och kläder jag köpt senaste dagarna..! Men är det rea så är det.. ;) Köpte tre par byxor idag för sammanlagt 550 kr, den ni! Men jag vill faktiskt känna mig lite fin nu när det är sommar och allt.. och för en gång skulle så tjänar jag faktiskt pengar!! Halleluja!

Köpte (bland mycket annat) en jättefin jacka från Topshop för någon dag sen också. Den är lite regnjacka/parkas-aktig och mossgrön-skimrig.. såååå fiiiin! Sen var jag inne på Gina Tricot idag och köpte på mig en massa t-shirtar och linnen.. blev fyra stycken för att vara exakt.. och så passade jag på att köpa lite skärp på H&M.. Men nu känns det faktiskt ganska så bra. Det enda jag saknar nu är ett par snygga ljusa slitna jeans.. hm..

På grönan flyter allting på som vanligt. Vi kom på idag att vi skulle flytta merchen (t-shirts,dvd:s etc) till ett annat ställe på dansbanan och vips så sålde vi typ slut på halva lagret! Och det blev en himla massa autografer och kramar! Mysigt.. ;)

Här är filmen från Sommarkrysset förresten! Ljudet ligger liiiite lite före men men.. you'll get the picture.. ;)




Imorn kör vi igång igen.. shit.. känns verkligen som att man bor på grönan på somrarna.. but I like it! =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Vad roligt :)



Musikteaterskolan ligger norr om Hässleholm i Skåne, inte alls långt därifrån :)



Ha det gott!

2008-07-09 @ 23:27:39
URL: http://annajohanssons.blogg.se/
Postat av: therese

Åh tack så mycket för tipset :) hoppas du haft en bra dag :)

2008-07-09 @ 23:40:26
URL: http://rockztar.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Gaaah vart gömmer du dig? Hmm måste vara nån synvilla med speglar å shit... Annars undrar jag vart du gömmer dig. Snygga är ni iaf! ;D

2008-07-10 @ 01:28:07
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Gick visst inte att kommentera så gör det igen... Jga undrar vart f*n du gömmer dej..! Grr! Annars tror jag det är en synvilla av nåt slag med speglar å grejer... Najs trick och du är ju så fin :) Gött med shopping också, kommer det bilder? ;)

2008-07-10 @ 01:29:36
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: MiNi

Yeey, vad duktiga ni är =) Jag blir så stolt ;P, visar hela familjen "Kolla, min duktiga danslärare, hon är med i tv och allt" hahah..

2008-07-11 @ 01:30:35
URL: http://stiiina.blogg,se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0