Klänningar!

Datum 2008-07-03 Klockslag 23:33:54
Jag vill ha klänningar! Jag trodde verkligen aldrig att jag skulle säga det, men jag vill haaaa! Det roliga är att fram tills att jag var 15 år så hade jag praktiskt taget aldrig klänningar eller kjolar för att jag aldrig riktigt kännt mig "tjejig".. kände mig mest dum de få gånger jag tvingat på mig nån kjol..

När jag var 15 gjorde jag illa knät och var tvungen att operera.. det blev ett 1 decimeter långt ärr över knät vilket innebar att jag knappt inte ens hade shorts på mig under tre års tid.

Numera är jag liiite mer säker på mig själv (plus att ärret har bleknat) och när folk frågar vad jag råkat ut för kanjag stolt säga att jag hajsurfat på Bali.. ;) Men det bästa av allt är att jag ääääälskar att visa benen! Det är sååå skönt att känna sig stolt över sin kropp!

Problemet är bara att jag inte har en enda klänning hemma! (kanske någon enstaka, men jag vill ha fleeeer!) Kommer få lite pengar från repet med Tobbe förra veckan.. funtar på att ta en ordentlig sväng på Topshop och införskaffa lite sommarklänningar, kjolar och skoooooor! ;)



*Dregel*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Go girl! Våga ha klänning och fortsätt vara stolt över dig själv!!! :D

Bless and ♥

2008-07-07 @ 14:29:40
URL: http://missbluesuperstar.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0