HAHA!!

Datum 2008-07-20 Klockslag 01:51:43
Fett roligt!!

Kom precis hem från stan (blev en liten bar-sväng till slut och väldigt trevligt!) och Christian ringer mig på mobilen. Två sekunder senare räcker sötnosen över telefonen till Peter Stormare som grattar mig i efterskott på min födelsedag! Hihihi! Galet roligt ju! =D Har träffat honom nån gång förut och så, men det var länge sen.. Babe är så söt som ens frågade.. hihi.. gulle! Jag sa åt Peter att komma förbi grönan och hälsa på oss och han hälsade så mycket till Tobbe.. ;)


Precis innan vi drog in mot stan.. Anna i bakgrunden..
och ett "ursäkta röran" skulle nog sitta fint nu.. ;)



Jaha, och så var lediga dagen slut.. men det gör inte mig nåt! Jag kör gärna en vecka till på grönan! Känns faktiskt väldigt skönt att för en gång skull ha fasta tider och rutin på livet.. även om det bara är för några veckor.. =)

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0