Nyårsklänning

Datum 2008-12-12 Klockslag 19:53:40

YES!! Äntligen hittade jag en nyårsklänning!! Haha, det roligaste är att jag har varit runt på internet och sprungit runt i stan som en dåre i flera dagar och var hittar jag den..? I Väsby Centrum!! Haha!!

Men nu kommer då nästa problem och jag behöver ER hjälp! Vad ska jag ha till?

  • Först är det då håret; Rakt, lockigt, uppsatt, rockabilly tofs (hög lugg och hästsvans), snedlugg, bara luggen uppsatt i tofs?
  • Sen har vi skorna; Färg, med/utan tå, med/utan snörning?
  • Väska.. ja.. behöver kanske inte ge så mycket exempel där...
Är gärna öppen för fler förslag på accessoarer typ smycken och sånt! Och helst inte "vanliga" saker.. Vill gärna att det ska stå ut lite.. ;)

I'm counting on you! =)












Kommentarer
Postat av: emma

jag tycker att du ska ha rakt hår och svarta skor där man ser tårna. inte så mkt accessoarer för att framhäva klänningen :)

2008-12-15 @ 17:23:59
Postat av: Celina

emma; Tack för svaret! =) Ja så långt har jag nog också bestämt mig.. ska försöka ta en svång till topshop nu i veckan och se om man kan leta fram nåt.. ;)

2008-12-15 @ 20:14:32
URL: http://schlaijna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är fint i allt gumman:) Vilken fin blogg du har förresten, blir som alltid lite avundsjuk på dig för att du är så engagerad i allt du gör som den perfektionist du är. Vilka härliga bilder också! Superfint tjejen! Trist med det där med mobiltelefonen... Kan förstå hur du känner dig och ser dig framför mig när du säger AAAAAA! Så typiskt dig;) Hoppas julafton blir bra i alla fall, kramar från din vän Johanna

2008-12-18 @ 15:03:15

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0