Kameraexperten ska dööö!!!!

Datum 2008-12-17 Klockslag 23:27:49
Alltså det här är helt sjukt!! Mina föräldrar hade beställt och betalat för min telefon (som jag skulle få i julklapp)"Kameraexperten", som för övrigt fram tills nu verkligen inte har varit något konstigt företag på något sätt alls. Men nu helt plötsligt har vi då blivit blåsta på telefon, pengar och julklapp. Dom blåste mina föräldrar på  julklappspengar!!! Hur jävla ond får man vara??!!!! Tydligen så har företaget precis blivit uppköpt av nån t-människa (Anna du vet vad jag pratar om) och kört företaget rakt i botten och dragit med allas pengar!! Det är ju verkligen bara människor utan hjärta och själ som snor folks julklappaspengar, som det där med nintendo-stölden... shit...

Inte så att jag är jättesugen på att sitta med en telefon i handen sen som mina föräldrar behövt betala en halv förmögenhet för... känns inte riktigt värt det... fan jag blir så jävla arg!! Ska man gå runt och ha den här känslan i kroppen nu på julafton liksom? Och det är verkligen inte det att jag är förbannad för att jag inte får någon julklapp (man blir man ju lite ledsen och besviken så klart), utan hela grejen är bara så f*cking jävla ond!! Fatta hur många dom har blåst på julklappspengar!! Det kan ju verkligen inte finnas en smula humanitet i sånna människor...



Men då vet ni det... hoppas att jag kanske kan hindra någon från att handla där... då har det gjort min dag i alla fall... ska se om jag har någon woodoo-docka hemma..........



Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0