Julklappsjakt

Datum 2008-12-20 Klockslag 00:28:53
Är nu officiellt klar med min julklappsshopping! Hurra hurra hurra...! Fixade mammas julklapp för några veckor sen, pappas idag och en stor kasse fylld med mys till min älskling idag! Mer än så säger jag inte, med tanke på att i alla fall en av dom här tre personerna läser min blogg... ;)





Var hos Anna och myste nu på kvällen.. vi köpte med oss gaaallen pasta från Fältöversten och åt hemma hos henne.. sen blev vi sjukt trötta.. och övertrötta.. ;)

Vad mer... känner att jag borde skriva nåt men jag vet inte vad...
Ska in till stan och julmysa lite med min karl imorn, sen blir det sova hos mig och jullunch för oss på söndag med päronen, farfar och faster Ylva. Ska nog bli trevligt tror jag! =)



Just det, ni som är intresserade av dans, jag och Ida Smedberg har startat "Nya Specialen" som kommer läggas upp på hemsidan snart (www.lidingodanscenter.se). Utskick kommer också göras till folk som vi tror skulle vara intresserade, så håll ögonen öppna för det kommer bli grymt!! =)




Kände för att ego-photoshopa lite... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SNÖGGING! God jul!!

2008-12-20 @ 21:57:23
URL: http://[email protected]

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0