Utmanad igen!

Datum 2008-08-21 Klockslag 23:57:25
Nu så blev jag utmanad igen av Aijda-paijda, (Ida) att lista 7 st bloggar jag läser dagligen.. hm.. problemet är bara att jag tyvärr inte hinner läsa så många.. men några kan jag ju lista! Kanske som sagt inte läser varje dag, men det är några jag håller lite extra koll på kanske man kan säga.. =)

Ida - Kollar jag ju så klart! Sweetypie!

Nat - Också medlem i den extremt fabulösa dansgruppen D'licious! ;)

Christian - Skriver typ aldrig.. men det är klart att man tittar till babe då och då.. =)

Navas - Kollar jag in ibland också.. Vi ska ju faktiskt bli klasskamrater nu också! =D

Jessica - Jättesöt tjej som skriver om mode och sånt! Absolut värt att kolla in!

Hm.. sen blir det svårt.. har ju flera stycken som jag tittar till lite då och då.. men jag har tyvärr inte så mycket tid att kolla runt annars... ska försöka bli bättre på det! =) Några andra bloggar som jag har på bloggkoll.se är pussydoll, shoppaholicmamman, stockholmstreetstyle, rockztar, martinis (som har grym klädstil!), sen kollar jag ibland på Blondinbella och Kissie (fast väldigt väldigt sällan).. men det är mest för att få skratta lite.. (Kissie's alltså)... ;)

En blogg som jag verkligen måste börja kolla in nu är Johans! Såg på Nat's blogg att han hade en... sen måste jag ju börja kolla Maddes också! Vi ska ju faktiskt också bli klasskompisar! =)

Och så måste jag jag självklart pusha lite extra för Eva som har gjort min jätefina bloggdesign! =)

Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Jag kikar också på din sida. ^^,

2008-08-22 @ 07:54:13
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: Eva

Aaw, vad snällt :)

2008-08-23 @ 13:02:00
URL: http://stiiina.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0