Ännu en till dansdag..

Datum 2008-08-26 Klockslag 23:09:24
Haha, jag kanske är jättetråkig och upprepar extremt mycket mig men JAG ÄR TRÖTT!! Men det gör inget för jag har så himla kul och lär mig massa nya roliga saker hela tiden! =)

Idag hade vi dansmedicin med Anna som är napprapat och dansare. Bl.a gick vi igenom skador, typ vilka faktorer som gör att man skadar sig mer och vad man ska göra för att förhindra det o.s.v. Har ju själv gått ett antal sånna där kurser om just skadehantering inom gymnstiken och har ju till och med hållit skadekursen för Lidingö Danscenters lärare, men man kan alltid lära sig något nytt och det gjorde jag verkligen! Är supermotiverad nu att äta rätt, äta på rätt tider, sova bra, ta hand om mig själv o.s.v! Superkul ju! =D

Efter det hade vi Hanna igen och pilates/styrka. Träningsvärken i magen och benen var en mysig liten touch.. ;) Men det känns faktiskt kul! Hanna är supergrym som lärare och man blir verkligen motiverad att ta i som f****n!

Efter sista klassen åkte jag och Madde in till t-centralen och jag shoppade lite nya danskläder - ett par lite tajtare mjukisbyxor att ha på jazzen och två par tunna långärmade tröjor (också bra till jazzen). För imorn kl. 10 ska vi faktiskt ha vår första jazzklass med Therese! Hoppas att jag hunnit vakna tills dess bara.. ;)

Ikväll har jag faktiskt också hunnit undervisa två stycken auditionklasser på L-ö DC, så nu är jag rätt så slut faktiskt.. Känner väldigt mycket för att lägga mig i sängen och läsa.. håller fortfarande på med Jenna Jameson-boken. Sjukt bra hittills!

Nä, sängen var det då.. slänger in en liten video på mig och mina två små heta älsklingar.. ;)

Natti natt!


Kommentarer
Postat av: I D A

Åh Kuhlers vad jag saknar!!! Hihi nä då jag börjar ju där nästa vecka :) Fan vad grym du blir nu gumman! Hela boken är jätte BRA! Läste den på 5dagar för den var så himla bra! Vi måste ses och ta en fika snart! Kan du i helgen? Natti natti på dig gumman! PUSSSS



PS! heta brudar på filmen;)

2008-08-26 @ 23:16:04
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/
Postat av: Y a m i n a

Gillar du att dansa?

2008-08-27 @ 14:00:28
URL: http://masqara.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: ja det hoppas jag verkligen ;D för han skulle ju faktiskt kunna bli något stort om du frågar mig :D

2008-08-27 @ 16:25:34
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Shit va heta! ;D

2008-08-27 @ 21:23:36
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0