Träningsvärk mina damer och herrar...

Datum 2008-08-13 Klockslag 12:00:38
Jepp.. träningsvärk var det här.. somnade någon gång efter kl. 4 i morse och vaknade typ halv 11 av att jag inte kunde sova mer tack vare den mysiga träningsvärken.. ja, någon Bounce-klass blir det ju knappast idag om man säger så..

Fast en sak som fick det att bubbla till i kroppen på mig i morse (på ett bra sätt) var när jag kom på att jag ska hem till min finfinaste karl ikväll! =) Weiii!! Har saknat honom så mycket senaste dagarna att det kännts i hela kroppen! Kommer inte kunna sitta still på pendeln på väg till Väsby ikväll.. ;)

Nä, om man skulle ta och slänga i sig lite frulle kanske....

Förresten, imorn ska jag, Christian och hans mamma ha mysdag på stan! =) Sen på kvällen är det kund-dags..

Frulledags!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Kikar in o säger hej! Ha en fortsatt trevlig dag!

2008-08-13 @ 12:06:25
URL: http://busbrud.blogg.se/
Postat av: dolly

kul att du vill läsa.

användarnamn: barbie

lösen: kent

2008-08-13 @ 13:03:59
URL: http://rockztar.blogg.se/
Postat av: Jessica

Okej, ja jag älskar att ha linser! :) man kan gå ut utan glasögon och se bra! haha =)

2008-08-13 @ 13:12:02
URL: http://livetenligtjessicaah.blogg.se/
Postat av: Nat

Ja men visst har du varit gymnast? Ah men varför inte? Det kan du ju tjäna en hacka på! Men det tar ju en del kraft och energi att vara tränare. Speciellt till gymnaster kan jag tänka mig?



Haha, tur du hade tjock lugg annars vet jag inte riktigt om jag vill va kompis med dig längre...



;p

2008-08-13 @ 20:37:31
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0