Tillbaka!

Datum 2008-08-11 Klockslag 22:31:37
NU är jag hemma igen! Och vi har haft en helt magiskt mysigt och trevlig semester! Mamma, pappa, Boogie, jag och Christian hyrde ett hus nere i Mellbystrand och softade runt så att det stod härliga till! ;)

Vi tog också en tur ner till Köpenhamn där vi åt smörrebröd och danska wienerbröd och avslutade med TIVOLI!! =)

Lite bilder som jag hittade på google...



Jorå.. klart att vi åkte "The Deamon" och den där andra släng-gungan som var så hög att man såg den långt innan man ens visste att man var i närheten av Tivoli..! ;) Meeeeen guuuuuud så rolig the Deamon var!! Den läskligaste nerförsbacken jag varit med om som gick rätt in i en loop som gick rakt in i nästa, som avslutades med en twist och därefterslängs man in i värsta spiralen!!!!!! AAAAAA!!!! Det var sååå kuuuul!!!!

Och så åkte vi självklart den gamla trä-bergochdalbanan som faktiskt hade mer trysch in än vad vi förväntat oss..! ;)

Sen har vi självklart hälsat på lite släkt och sånt, och så var vi till och med på en Country-festival där min kusin Carl spelade banjo och fiol i ett countryband. Han var självklart bäst! *stolt kusin* ;)


(Carl längst till vänster)

Och babe ville inte vara sämre han så det blev cowboy-hatt och sen hjälpte han faktiskt Carl's band med ljudet. Han såg ut som värststa heta managern... ;)


*Grrrrrrrrrrrrrrrr* ;)

Sen gjorde vi en himlans massa andra mysiga saker också, och VIPS så satt man här igen.. suck.. men jag har lite fler spännande saker framför mig nu.. får se hur det går..


Bilmys med Boogie och Baloobie

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Välkommen hem! Låter som att ni har haft det helt underbart :) Usch det pirrade till ända ner i mina tår när jag läste och såg bild på slänggungan -hujedamej! Haha..! Puss å kram

2008-08-11 @ 23:17:52
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: jessica.

Välkommen hem! :) var gärna med i min tävling ; http://livetenligtjessicaah.blogg.se/2008/august/tavling.html#comment

2008-08-12 @ 19:16:32
URL: http://livetenligtjessicaah.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0