Nattuggla!

Datum 2008-08-22 Klockslag 02:00:23
Nä nu har jag varit uppe alldeles för länge igen! Måste försöka vänja mig att gå och lägga mig i tid nu om jag ska klara skolan. Ååååhh vad jag längtar till att skolan ska börja! Weii!! Shit.. trodde verkligen inte att jag skulle säga det igen någonsin typ..!

Imorn blir det först sovmorgon, sen ska jag försöka koreografera lite till nästa veckas audition på Center Stage som jag håller i. Till middag ska jag, mamma och pappa äta kräftor och efter det ska Anna och jag hitta på nåt kul! Antingen blir det kvällshäng med några av Annas kompisar eller så kör vi på en klassiker - mysfilmkväll!

Och nu har jag lyssnat alldeles för många gånger på Velvet's låt. Kommer sjunga den i sömnen nu...

Just det ja, måste fixa nya balettskor också... hm...

Men nu ska jag ringa babe och säga gonatt! =)


Kommentarer
Postat av: Amanda [ Girlyliicious ]

Nu fick jag mig in! JISSES vad bra du är!!!

2008-08-22 @ 02:14:41
URL: http://girlyliicious.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Fin bild, din header är så grym

2008-08-22 @ 08:51:54
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

jasså är det de? :) himla duktig!! dansar du tillsammans med Ida? :)

2008-08-22 @ 15:03:04
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0