Myror i kroppen!

Datum 2008-08-14 Klockslag 16:19:16
Jag flyger fortfarande runt på små dansmoln sen igår! (eller så kanske det är kaffet jag satte i mig i förmiddags...) Nu börjar saker och ting verkligen falla på plats igen! Hurra! =)

Idag satte jag och Christian klockan på 9, gick upp och slängde i oss lite frukost för att en timma senare möta upp Christians mamma Ewa vid pendeln. Vi har haft det såååå mysigt! =) Fast jag var tyvärr lite borta i huvudet, förmodligen på grund av min extremt dåliga sömn igår natt.

But anyway, vi började med ett besök på Jam där babe skulle köpa strängar till den nya gitarren som är på leverans. Efter det blev det en snabb kaffepaus och sen bar det av och runt bland diverse olika inredningsaffärer. Guuuud vad vi drömmer oss bort till lägenheten hela tiden! Och det roliga är att vi har EXAKT samma smak på inredning!! Till och med Ewa kommenterade det, och vi är absolut övertygade om att vi kommer få den mysigaste lägenheten ever! =)

Sen blev det lite lunch. Jag åt en hälleflundra med potatismos och skirat smör. Eeh.. aaaah.. det var sjuuukt gott! Sen blev det fler affärer, en till fikapaus och sen var vi tvugna att skiljas åt, för kl. 5 ska är det nageldags. Och nu när jag kom hem blev jag övertalad av Dan att komma och dansa för honom på DC 20.45 - 21.30. Var jättelänge sen nu så det ska bli grymt kul! =D Vi ska köra till den här låten så nu ska det pluggas... ;) Sho så länge!


Kommentarer
Postat av: MiNi

Kan du inte fota och visa naglarna du har gjort? (A)

2008-08-14 @ 17:27:53
URL: http://stiiina.blogg.se/
Postat av: linnea

shit vad snygg blogg det har!!

2008-08-15 @ 10:37:51
URL: http://pettison.blogg.se/
Postat av: elin

hej <:

äntligen har jag hittat din blogg ;) nu är min igång igen , kolla gärna .

/elin

2008-08-15 @ 11:03:02
URL: http://elimm.blogg.se/
Postat av: lollo

Hejsan:)

Ville bara fråga: har du några bra film tips?

Om du har det så får du gärna kommentera mitt inlägg film tipps.

och vad tycker du om andra avenyn? svara på inlägget:)

Skulle också vara kul att veta vad just du har för favorit tv pogram :)

Tack på för han Hade bra :)

2008-08-15 @ 19:22:52
URL: http://frommetoyou.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0