Mail idag...

Datum 2008-08-02 Klockslag 14:14:30
"Hej Celina & Tobbe,     (Cc: Tobbe's hemsida...)
 
tack för en suverän show igår på Gröna Lund!!! (Tors 31 Juli).
Ni var helt underbara, vi skrattade och bara häpna hur ni orkade *smile*
men framför allt var det så proffsigt!
Skön musik (genomtänkt till numrena hörde jag...),
å så läckert dansat, (va avis man blir, är som ett vedträd själv...)
Det var ju inte bara skitkul, man gick därifrån med tankar som:
"Hur fasiken gjorde dom det där... !!!!????"
(tänker i första hand på mynten Tobbe joxa omkring med & lådan du försvann i...)
Å så skall det väl vara, det var ju trolleri, kanon, snyggt!
Men skitjobbigt, hur funkar det liksom, grrr! ;-)
 
Ni var riktigt bra tillsammans!
 
Ja, jag vill bara ösa superlativ över er, för ni tog er även tid till
ett foto efteråt innan ni jäkta vidare, å jag fick till bilden så bra :-)
(ni + min dotter Linnea, som e jättemallig...)
Hoppas ni inte misstycker, men jag lade upp den på "snack", aftonbladets sida,
vilket ni kan se här...
http://snack.aftonbladet.se/viewAlbum.action?userId=1405
(Hojta till om ni inte vill vara med där)
 
(jag har lagt upp bilder å filmer där, på en del annat man fotat & klippt ihop)
 
Ha det bäst, för det är ni!
MVH - Tomas"


Blev så otroligt glad när jag läste det här idag! Att det finns så underbara människor... =)




Har hänt en himla massa annat också de senaste dagarna, därför har jag varit ganska så dålig med uppdateringen. På onsdagen efter grönan blev det panikrep med Nathalie, Jonas och Jakob inför ett Pride-gig med Jonas Hedqvist som tydligen skulle vara dagen efter. På något undeligt sätt lyckades vi fixa klart allt, så på torsdagkvällen var jag först på avslutningsmiddag med Tobbe och Erik, och därefter bar det snabbt av till Slussen där vi skulle uppträda. På något ännu mer underligt sätt så lyckades vi sätta allt och det blev till slut en jättebra show!

Igår var sista dagen på grönan. Både skönt och lite sorligt.. Klockan fyra showen blev inte lika galen som de andra åren, men lite bus blev det ju.. t.ex. att duvan Harry magiskt förvandlades till popcorn och lite sånt.. ;) Efter det stanna jag kvar med Nathalie och Jonas och sprang runt som barn mellan alla snurrande och flygande saker..! Vi skrattade så mycket så vi visste knappt var vi skulle ta vägen! =)

På kvällen sen blev det übermyskväll med babe. Tortillas som huvudrätt och chokladfondue med jordgubbar och champagne till efterrätt.. inte helt fel.. ;)

Och nu sitter jag och väntar på at Bea ska hämta upp mig. Hon ska giga ute i Borensberg vid Götakanal och jag ska fixa med ljudet (play, stop o.s.v... ;) ). Imorn blir det lite nagelkunder och på måndag blir det SEMESTER!!! Åååååh vad jag längtar! Babe har till och med lyckats fixa med tv-skärmar som man kan ha i bilen och kolla på film med. Fett nice! ;)

Uppdaterar snart med lite bilder från de senaste dagarnas äventyr..

Ha det bäst så länge! =)

Kommentarer
Postat av: NAVAS

OK :) Jaa men du får du ju passa på att njuta och koppla av! =D

kram sofia

2008-08-02 @ 16:20:43
URL: http://sofianavas.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag bara ler :)



Hör av dig när semestern är slut baby! Njuut.

2008-08-08 @ 11:58:18
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: jessica

Hej! :)

allt bra med dig?

kram

2008-08-09 @ 11:07:23
URL: http://livetenligtjessicaah.blogg.se/
Postat av: I D A

Haha, nä vi sunblockbrudar är bra på det där med Charm ;) Funkar till och med på tjejer :D Because we are sooo damn HOT! Men du gumman! Verkar inte kunna lösa sig med naglarna till kl. 12. Skulle du kunna efter audition eller blir det för sent? PUSSS

2008-08-11 @ 22:00:17
URL: http://aijdawolfie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0