Klass med Dan

Datum 2008-08-15 Klockslag 12:29:08
Gomorron! =) Sov ut lääääääänge idag.. skönt.. väldigt skönt faktiskt..! Igår kväll när jag kom hem halv 1 typ, så satte jag mig ner och skrev ett inlägg som inte gick att publicera för att bloggen började knasa. Som tur var hittade jag det nu på "arkiv" så jag lägger ut det nu istället! =)




I'm alive!!
;) Nä men seriöst känns det som att dansaren i mig har legat lite gömd den senaste tiden.. men nu ni! Tog klass för Dan då som sagt på DC's öppet hus. SATAN vad det var varmt!! Men åååååh så roligt och framför allt skönt att vara igång igen! Blev övertalad (igen) att ta klass för Dan på Ackis nu på tisdag. Känns som att det kan vara ganska så bra att köra igång lite smått nu innan Kühlers börjar med buller och brak!

Å sen var det framför allt galet kul att dansa med Dan, Ida, Nat och Daniel! Sen lyckades jag också övertala Karin från min gamla dansgrupp G-Force att springa från Bounce-klassen till DC. =) Och eftersom vi hade så väldans trevligt så gick jag, Nat och Daniel till ett café efter klassen och hängde där ett tag till. Sen blev det tunnelbanan och bussen hem och nu sitter jag här! =)

Imorn ska jag verkligen försöka fixa mina egna naglar som är KATAAARRRR!!! Pinsamt ju! Och jag ska vara nagelteknolog.. suck.. Aja, på kvällen ska jag och Anna leka! Wohoo! =) Har vi inte gjort på jäääättelänge! Mysmys!

En liten dans från förra terminen med mina nybörjar streetare på Center Stage..


Kommentarer
Postat av: linnea

han är verkligen jätte gosig!

:P

2008-08-15 @ 12:32:27
URL: http://pettison.blogg.se/
Postat av: elin

haha , ja , det gjorde jag :o , men den historien är för lång att dra på en blogg-komentar (;

2008-08-15 @ 12:46:41
URL: http://elimm.blogg.se/
Postat av: maja

ere de på lidingö? :)

2008-08-15 @ 12:52:18
Postat av: Celina

maja; ja filmen är från Lidingö. =)

2008-08-15 @ 13:20:37
URL: http://schlaijna.blogg.se/
Postat av: maja

Är det danslärare du vill jobba med

eller vad är målet med Kühlers? :)

gud vad roligt, GRATTIS!

2008-08-15 @ 14:23:50
Postat av: Celina

maja; Jag har ju redan en massa jobb som danslärare, så att jag går Kühlers har mer att göra med att jag vill utveckla mig själv som dansare och framför allt få en balett- och jazzgrund som jag inte riktigt har än.

Och tack så mycket! =)

2008-08-15 @ 14:49:25
URL: http://schlaijna.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Detsamma detsamma detsamma lovely! ;-¤

2008-08-15 @ 17:17:19
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0