Bilder från Jocobs kalas!

Datum 2008-08-24 Klockslag 17:12:58


Bild 1: Födelsedagsbarnet Jacob!
Billd 2: Jag och Nat inser efter många fotoförsök att vi nog är snyggast så här.. ;)
Bild 3: Söta Johan
Bild 4: Johan och Nat försöker ta kort och jag kommer självklart och förstör.. ;)
Bild 5: Jacob tar foto och får med oss extremt koncetrerade Mario Kart-spelare!



Bild 6: Jag är lika charmig och snygg som vanligt.. ;)
Bild 7: Jag har ingen aning om varför vi ser ut så här.. Men Johan verkar ju ha koll på vad han gör i alla fall.. hehe..
Bild 8: Mario Kart-gänget.. fortfarande väldigt inne i spelet..
Bild 9: På väg hem.. =(



Bild 10: Jag och Nat börjar se liiiite slitna ut..
men å andra sidan kanske inte det är så konstigt med tanke på att klockan var runt tre på natten då...



Jag flummar, Nat flummar lite mer och Jacob känns lite skeptiskt till det hela... ;)


Självklart var det många många många fler på festen också, men jag tog bara korten på mig och dom jag känner.
Avslutningsvis kan jag nog säga att vi hade det vääääldigt roligt och trevligt! TACK Jacob och GRATTIS igen! =D

(just det ja, måste ju också säga att det är Nathalies bilder som jag snott!)

Kommentarer
Postat av: Nat

Varsågod varsågod :) Gillar kommentarerna till bilderna... Yes I will! Om jag kommer iväg nån gång, är såå seg! Pusss

2008-08-24 @ 17:34:26
URL: http://nathafuckinglie.blogg.se/
Postat av: NAVAS

Tack :) I LOVE IT!



Nej, alltså.. jag kommer inte börja på daglinjen än. Therese gjorde ett schema till mig och jag kommer att ta 6klasser/vecka balett & jazz. Det behövdes mera balettgrunder för mig att hänga med. Och sen kommer jag hoppa in med daglinjen om jag utvecklas snabbt.

Kul att dom vill satsa på mig :) hihi!

Så, så ligger de till :)



Snygga brudar, hihi!


2008-08-24 @ 17:37:56
URL: http://sofianavas.blogg.se/
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; det ser INTE slitet ut iallafall. :) Fina bilder!

2008-08-24 @ 19:21:30
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: Ida Björkman

jätte fräsh blogg =)

2008-08-24 @ 19:40:13
URL: http://bjorkmanfoto.blogg.se/
Postat av: nicole :)

svar : hehe :)

aa d gör jag ;)

2008-08-24 @ 20:02:33
URL: http://nicolettee.blogg.se/
Postat av: NAVAS

Ja, det kommer vi ABSOLUT att göra :) ska bli såå härligt att dra igång med dansen 24/7 igen! shooho!



Ja vad ska man säga.. vi var typ värdinnor på en lastbilsmässa. Gick runt och skulle få folket att rösta på "våran" lastbil och så.. Tanken va också att vi skulle dansa egentligen men när vi kom dit och såg platsen vi skulle dansa så skulle de inte funka

2008-08-24 @ 20:25:20
URL: http://sofianavas.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Söta ni är!

2008-08-25 @ 18:58:10
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Namn: Celina
Årskull: Gissa! ;)
Bor: I min 37:a på Gärdet
Sysslar med: Egenföretagare och frilansar som dansare och koreograf. Undervisar i dans på bl.a. Lidingö och Balettakademien i Stockholm. Håller också lite på med musik i olika projektformer.
I min blogg: Här hittar du allt från dans, musikvideoinspelningar, träning och kost till kläder, mode och annat ytligt. ;) Det som händer mig och saker jag gillar/inte gillar hittar ni här helt enkelt.
Motto: "Fake it 'til you make it"

Våra vänner:
Celina Rydéns blogg
Naglar i Stockholm - CelinasNaglar
Ida Warg - Sveriges bästa träningsblogg
Musikstuio i Stockholm, mixning och mastering
Kalasfabriken - Coverband
Webbdesign, Googleoptimering i Stockholm
Avslappningsmusik och Meditationsmusik


RSS 2.0